Hoi, Wat denken jullie bij het zien van deze testen? 25 juni uiterlijk m’n eisprong gehad. Afgelopen vrijdag streepje op de normale Action gehad en een streepje op dipstick van zwangerenkids. Zaterdagochtend een predictor gedaan en zag ergens ver wat, maar vergeleken met de Action van de dag daar voor had hij veel duidelijker moeten zijn. Op de foto zie je m’n test van zaterdagavond zondagavond en deze avond. Sinds gisteren bruinverlies bij het afvegen.
Oh, ik vind de oploop er op de foto btw er beter uit zien dan de oploop die ik hier voor m’n neus zie haha. Zal proberen een betere foto te maken
Begrijp ik dat je dan met deze 1e test al 18dpo bent? Ik vind ze er inderdaad ook niet goed uit zien. Welke zijn dit de Express of early en heb je ook een foto van je andere testen?
23e positieve ovu test, springt ei binnen 48u en dan reken ik de 26e als 1 dpo dan zou ik zaterdag op 9dpo zitten toch? En vandaag op 11dpo. Alsnog super licht en mijn ervaring met predictor is dat ze heel erg snel opliepen. Ik zal nog wat testen uploaden
M’n testen van vrijdag en de predictor die zaterdagochtend. Foto hierboven zie je de predictors van de avond.
En dan heb ik deze predictor nog van vanmiddag, springt er echt uit in het rijtje maar testte nooit eerder in de middag dus geen vergelijkingsmateriaal
Oh Haha ik dacht al heb ik het nou verkeerd gelezen dan maar typefoutje. Ja dan 11 dpo inderdaad. Vind je testen vrij licht maar toen je testte was je pas 9 dpo dus is niet gek, maar vind ze wel duidelijk te zien. Wel gek dat de predictor niet lijkt op te lopen maar die van vanmiddag ziet er wel goed uit. Misschien ben je een middag tester....
Omdat ik ze duidelijker vond dan in de ochtend en om goed te kunnen vergelijken. Vandaag dan een keer in de middag gedaan. Vanwaar deze vraag?
Er is wel duidelijke oploop op de predictor testen Overigens testte ik in de middag duidelijker dan in de ochtend.
Omdat de early testen (die je dus voor nod kunt doen) volgens mij allemaal aangeven in de bijsluiter om met ochtendurine te testen En ik weet dat er inderdaad mensen zijn die beter testen met middagurine, maar ik zie het niet vaak voorbij komen dat mensen op 9dpo beter testen in de avond dan 's ochtends. Vandaar
Dan ben ik echt een uitzondering. Ik testte in de ochtend negatief, echt witter dan wit maar omdat ik enorme testdramg had in de middag nog een keer en die was positief (ik was toen 9dpo)
Het beste is niet om met je ochtend urine te testen maar met de 2de urine deze is vele malen meer geconcentreerd