Op de KV lijk ik in de verte een streepje te zien, is deze van vanmorgen? Stel dat je geen 17dpo bent maar nog veel vroeger? Dat het streepje van iets beginnends is, dan pikt die clearblue dat nog niet op. Ik zou komende dagen even doortesten met de Kruidvat om te zien wat er gebeurd. Of misschien heeft de Kruidvat op je eisprong gereageerd?
M’n eerste dag van laatste ongi was 15-01-2021.. meestal ben ik tussen 34-37 dagen cyclus en zit vandaag op dag 41. Ja ik dacht miss ook late eisprong en dat kruidvat dat miss lichtjes heeft opgepakt en de cb nog niet.. deze test was van gistermiddag (23/02) Lief dat je reageerd en meedenkt!
Een late eisprong wil zeggen dat het te vroeg kan zijn om te testen. Dus je kunt ongesteld worden of alsnog positief testen.
je kan zeker een latere eisprong hebben gehad, Dan duurt je cyclus langer dan normaal. Echt die streepjes die je ziet op de foto's die je stuurt zijn echt indroogstreepjes. Betekent niet dat je alsnog positief kunt gaan testen als je echt overtijd bent. Misschien is het een idee om ovulatietesten te gaan gebruiken de volgende ronde. Dan heb je meer duidelijkheid over wanneer je eisprong is en wanneer je kunt testen
ja idd.. maar wel gek dat het een rozig streepje is.. en dat ik bij me andere testen nooit een indroogstreepje heb gehad We zullen het afwachten! Straks maar weer kv testen halen en dan weer kijken we blijven positief
ik heb ook nooit indroogstrepen gehad bij mijn eerdere zwangerschappen, maar ik zie hier op het forum de laatste tijd heel vaak indroogstrepen voorbij komen op de kruidvat. En ook echt roze! En dan wel zo roze dat je denkt dit MOET van een zwangerschap komen en dan de volgende ochtend gewoon wit. niks nakkes nada. De kv testen zijn blijkbaar veranderd en niet ten goede helaas. Ook hebben ze tegen woordig een voorgedrukt wit streepje die ook vaak zichtbaar wordt na het doorlopen.
Deze is ook super duidelijk. Dit bleek dus ook een indroger te zijn de volgende ochtend. Ik wil je echt niet plagen maar gewoon behoeden voor verdriet
Dus 24 uur later? Bij mij was het 4 uurtjes later .. bij andere testen geen indrogers dat vind ik zo gek.. nee snap ik! Durf ook niet blij te zijn omdat ik bang ben voor teleurstelling.. heb net 2 nieuwe doosjes kv gehaald
Nee binnen 2 uur denk ik. Dit was wat er bij stond: Nou! Ik gooi hem er even in. Deze is van vandaag... Zag in de eerste minuten niks zo één twee drie. Was dochter in bad en op bed aan het doen. Bij het opruimen daarna wilde ik hem weg gooien en zag ik dit. Ben dit niet gewend van de kruidvat testen van twee jaar geleden... Maar jij hebt het dus meer gezien laatste tijd
meningen zijn zo erg verdeeld over indrooglijntje.. mijn kv test van gister is dus licht roze streepje en mijn kv test van maandag is dus helemaal geen lijntje te zien..
ja vraagt ervaringen maar je wilt alleen degene die zeggen dat het positief is, maar zeg er dan even bij dat je alleen wilt horen wat je wil. Want ja ik zie streepjes, maar ze komen pas ver na aflees tijd. Dus negatief. Als het van een zwangerschap is zouden ze oplopen. En dat doen ze niet, dus negatief. Bovendien geeft deze test laatste tijd vaak verkeerde resultaten. Dus alles bij elkaar zeg ik dat de testen aangeven dat je niet zwanger bent. Net zoals de CB aangeeft. De CB geeft bij redelijk lichte positieve KV al een positief resultaat. Dus voor nu zeg ik nog steeds niet zwanger.
ik heb niet gezegd dat ik alleen maar positieve reacties wil alleen kan ik voor nu een ‘indrooglijntje’ niet uitsluiten en idd ik vraag naar ervaringen zowel positief als negatief