Ik zie wel streepjes maar dat zijn allemaal al ver opgedroogde testen. Ook zijn de streepjes niet roze. Dus ik beschouw ze als negatief.
Ik ben er bang voor. Ik had na 2 dagen wel verschil verwacht op de testen en dus sowieso een iets duidelijker lijntje, dat zie ik niet op je laatste test terug. Gewoon aankijken, het kan alle kanten uit, maar overtijd ben je nog niet. Denk dat je eisprong later is geweest
Op die van vandaag zie ik niets. Als het dinsdag een echt streepje was geweest had er vandaag minimaal zo'n zelfde streepje moeten staan. Dus ik denk toch een indroger. Helaas. Hopelijk over een tijdje alsnog positief! Gewoon over een week oid nog eens testen.
Of even iets langer wachten als dat lukt . Als het echt een streepje van hcg is dan moet hij volgende week flink duidelijk zijn.
Nog een keertje mijn indroger na 2 uur afgelopen december. Helemaal blij en gelijk een nieuwe gaan kopen. Was alleen bij ah nog eentje in de schappen. Die was duidelijk negatief. Maak jezelf niet gek en koop een andere test. Voor nu ben je niet zwanger. Clearblue is duidelijk. Zolang je niet ongesteld wordt, kan nog vanalles gebeuren.
Jeetje wow! Ik had zo eentje 5 jaar geleden en toen was ik echt zwanger. Bizar dat dat zo kan veranderen!