Ben bang dat een bloedtest niet meer duidelijkheid zal geven dat je urinetesten. Op dit moment ben je niet zwanger. Je kan natuurlijk wel de HA contacten om erachter te komen wat de reden is dat je menstruatie uitblijft. Succes!
bij mijn vorige zwangerschap was mijn laatste ongi 3 aug 2017, toen heb ik 1 nov getest omdat ik moe was en veel moest plassen.. -> negatief.. 16 nov een dikke positieve test in handen.. Heb net Ha gebeld en ik mag een bloedtest.
Je kan ook gewoon een keer geen eisprong hebben gehad waardoor de boel nu anders loopt (gebeurt bij elke vrouw wel een keer, is normaal) Zwanger ben je in ieder geval niet.
dat kan zeker! We gaan het afwachten! Hopelijk bied de bloedtest duidelijkheid en kunnen we weer verder
Bloedtest op hcg zal ws ook negatief zijn. Ik zou max nog 4 weken afwachten voor een bloedtest. Het kan namelijk zijn dat je een keer een cyclus overslaat.
Dan was je toen op 1 nov nog niet zwanger maar zat je wellicht net pas na je eisprong Het komt maar zeer zeldzaam voor dat een urine test negatief is en een bloedtest dezelfde dag positief.
ja idd miss heb ik dat ook gehad bij mijn vorige zwangerschap.. toen was ik ruim 12 weken niet ongesteld geweest en met de test was ik 5 weken zwanger na de tijd.. je lichaam kan soms vreemd in elkaar steken
Gek vraagje ... maar als de bloedtest negatief is, dan weet je net zoveel als je nu eigenlijk al weet. Ga je dan idd wachten tot het doorbreekt oid? Kan je dan echt verder?? Bij een eerdere keer was je dus ook bijna 3 maanden niet ongesteld geworden voordat je een eisprong kreeg. Wellicht is het een idee om ergens een grote hoeveelheid ovutesten te bestellen en elke dag een ovutestje te doen.
Eigenlijk kan je niet spreken van overtijd als je je eisprong niet weet. Een bloedtest zal net zoveel duidelijkheid geven als een urinetest. Je kan beter je menstruatie afwachten en dan gebruik maken van ovulatie testen of de temperatuur methode. Succes!
ja ben uitgegaan van me cyclussen van afgelopn halfjaar zit op dag 46 nu van me cyclus en “normaal” rond 34-37 dagen Bedankt gaat goed komen!