Assistente zei : “geen zwangerschap, te laag Hcg” Moet nu afwachten en als ik over 1,5/2 weken nog niet ongi ben geweest moet ik aan de bel trekken. Misschien heb ik een late eisprong deze ronde en daarom nog niks te zien???
Misschien heb je geen eisprong gehad? Ik zou er nu in ieder geval niet meer van uit gaan dat je zwanger bent.
Nee daar ga ik ook niet vanuit, maar denk idd miss een latere eisprong. Nu maar afwachten meer kan ik toch niet doen
Sluit me aan bij de tips die al gegeven zijn: ovulatietesten gebruiken en ik heb helaas ook wel eens een indroogstreepje gehad op een Kruidvat test. Daarom is het zo belangrijk om de afleestijd aan te houden (en te weten wanneer je eisprong was, anders weet je niet vanaf weer je kan testen).
Goeie tip idd! blijf het alleen gek vinden dat ik bijna altijd een cyclus heb van 34-37 dagen en ondertussen op dag 49 zit en heb nog geen druppel bloed heb gezien
Zoek maar eens op internet ( of hier op het forum) hoe vaak vrouwen ineens een mega lange cyclus hebben... het is en blijft een lichaam en geen robot , ons mooie lichaam.
Toen ik voor de eerste keer zwanger wou worden heb ik ook tussen alle regelmatige cyclussen door een cyclus gehad die ineens 16d langer duurde.. zonder enige reden.. ik was ook vol overtuigd dat ik zwanger was maar de testen bleven negatief.. dus het kan inderdaad. Je lichaam doet soms heel raar
Dat geloof ik zeker! Misschien komt het wel doordat ik bij mijn laatste mega lange cyclus toen opgegeven moment ineens zwanger bleek te zijn (wss cyclus overgeslagen oid) dus dat blijft dan automatisch wat spoken door je hoofd maar we klussen gewoon door en we zien het wel
Lekker klussen altijd fijn maar dan heb je geen energie voor de seks, dus ik zou eerst de lusten doen, dan pas de lasten.. LOL Hoop dat jullie snel zwanger mogen zijn!
Een tip, kijk bij bijvoorbeeld bol.com naar dipsticks, zowel zwangerschapstesten als ovulatietesten.Zelf heb ik die van Telano gebruikt en nooit rare indrooglijntjes oid gehad. En fijne bijkomstigheid ze zijn ook nog eens best goedkoop.
Even een vraagje. ik zit ondertussen vandaag op dag cyclus 50 (geteld vanaf eerste dag laatste ongi 15-01-21) ondertussen nog steeds geen druppel bloed gezien en we zijn wel doorgegaan met klussen. Wanneer zou ik nu eventueel weer kunnen gaan testen?? (Stel ik heb cyclus overgeslagen oid)
Wat fijn dat je ongesteld bent geworden en nu duidelijkheid hebt. Ik zou ovulatietesten gaan doen zodat je deze ronde een beter zicht hebt op je cyclus en ook weet wanneer je nod is (ivm testen).