Ja ik dacht nu ook maar proberen met ovulatie testen, zodat het misschien wat makkelijker maakt om zwanger te mogen raken! Ja zeker weten.. en het moet ook leuk blijven tussen de lakens ik hoop over 1,5 week een duidelijke eisprong te traceren
Ja als je nooit weet wanneer je ei gaat zijn kunnen ovu testen zeker bijdragen aan op het juiste moment vrijen en in mijn ogen dan meer kans
Heb gister geen test meer gedaan ivm plotselinge ziekenhuis opname binnen de fam.. heb deze vandaag gedaan!
Je bent nog erg vroeg, zeker gezien de lengte van je normale cyclus. Ik denk dst het nog wel een tijd duurt voordat je je piek te pakken hebt
Die is nog hartstikke negatief Je test is positief bij een minstens even donkere teststreep. Dit soort strepen kan je gedurende je hele cyclus hebben, hij hoeft ook niet perse op te lopen tot een positieve test.
Oploop zegt bij ovulatietesten niet zoveel. Het kan best dat ie morgen weer wat lichter is.. maar soms lopen ze ook wel op hoor
Dit idd. Daarbij is jouw cyclus gemiddeld 34-37 dagen, dus ik verwacht je lh piek niet rond cd 8-10 al, maar eerder rond cd 18-24
Jaa jaa idd, ben idd nog erg vroeg maar bewust gedaan zodat ik me eitje niet ga missen deze ronde en we maken het vaak gezellig dus hoop dat deze ronde raak mag zijn