Nee, maar zoals al een paar keer gezegd kan het met jouw cyclusduur écht nog wel even duren. Beide strepen moeten even donker zijn bij een positief resultaat, dat is niet te missen.
Snap ik wel hoor. Als je zwanger wilt worden, word je geduld vaak ontzettend op de proef gesteld. maar uitgaande van een cylcus van 34-37 dagen, zou ik niet eerder dan dag 18 beginnen. Mijn cyclussen waren die lengte en ik testte meestal tussen dag 21-25 positief op een ovulatietest.
fijn voor je begrip ja je geduld wordt ontzettend op de proef gesteld.. Anders even om de dag verder testen en vanaf dag 16 elke dag weer ofzo? Wil me ei gewoon niet mislopen..
Hij is idd nog negatief. ik zou gewoon elke dag blijven testen, maar niet elke dag hier vragen of hij al positief is als je zelf kan zien dat de strepen niet even duidelijk zijn
Waar je jezelf goed bij voelt. Als je voldoende testen hebt en je vindt het niet erg om er geld aan uit te geven, dan moet je lekker blijven testen. Ik kan me echt wel voorstellen dat dit je nu enige houvast biedt, als je maar in je achterhoofd houdt dat het nog best wel even kan duren voor je je piek hebt. En het belangrijkste; van een ovulatietest (positief of niet) is nog geen vrouw zwanger geraakt, dus lekker aan de slag met elkaar, zo vaak als jullie zin/tijd hebben, dus kun je je ei sowieso niet missen