Ik zie ze wel. Snap dat het lastig is om er een dag tussen te houden, toch zou ik het echt proberen. Uiteindelijk geeft je dat meer rust en duidelijkheid!
@mvrtjex93 is de tijd al wel verstreken tot afleestijd op de foto's? Want ze kleuren vaak nog wat na en ik kan zien dat de urine nog niet eens tot het einde van de strip is gelopen
Heb ze nu even naast elkaar gezet, links eergisteren rechts nu net alle 2 van 2 de urine Ja wacht wel na 5 minuten met foto’s maken
Action is niet zo geschikt om oploop mee te testen. Misschien kan je eens een k2v5 proberen en die herhalen na 2 dagen (of een predictor maar die zijn wat duurder)
Oké ja deze lagen nog thuis vandaag niet de mogelijkheid om na de winkel te gaan, maar misschien ook wel beter even af te wachten. Al heb ik nog wel action testen liggen helaas maar me hoofd zegt nu echt ff wachten
Ja ik zie het de ene keer ook de andere keer weer niet wordt er tureluurs van, en ga echt me best te doen om nu af te wachten jammer dat ik niet ff moet werken ofzo haha
jij blijft ook nog in onzekerheid ik zie niks maar net als bij mij zie ik het zooooo moeilijk en hoogstwaarschijnlijk zie jij het met de blote oog duidelijk beter