Goedemorgen, ik ben nu sinds een week aan het testen met de ovulatietesten. nu ben ik even in de war zijn ze nu positief of niet? Me laatste menstruatie begon 2 nov. En is tussen de 26 a 28 dagen. Ik zou nu op dag 14 zitten. sinds 15/11 is er pas een streep duidelijk te zien dagen ervoor tuur strepen. liefs Een onzekere mama
kan dat geen kwaad? Iedereen zegt einde ochtend testen. Als deze negatief is kan ik er dan vanuit gaan dat me ei is gesprongen? En als hij net zoals is als net? Morgen weer testen?
Testen kan sowieso geen kwaad. Als de volgende test negatief is zegt dat dat je piek mogelijk voorbij is. Dat zegt dus niet dat je ei al is gesprongen want dat kan 48 uur duren. Als de test hetzelfde is als die van net zou ik er morgenochtend nog eentje doen.
oke het is de eerste keer dat we bezig zijn met echt testen. We klussen gewoon door om de dag en hopen dat het raak is. En ga vanavond zeker testen en dan zal ik hier weer een foto plaatsen van de test.
Dat komt goed dat doe ik nu ook telkens. morgen kan ik eventueel ook testen maar wel later op de dag. Of in de ochtendvroeg. Maar wachten eerst vanavond maar af heb nog 1 test in huis.
Ik heb net weer getest en nu is de streep minder. De test zonder datum is van de avond en met datum van vanmorgen. Wat is het nu? Ik raak in de war.
Ik zou het vanavond en de komende dagen gezellig maken. Het lijkt er op dat je piek vanmorgen is geweest, dan springt je ei ergens in de komende 48 uur. Hopelijk heb je over 2 weken een positieve zwangerschapstest!
Bedankt voor je reactie Ik gebruikte een app en die gaf aan dat afgelopen zondag me eisprong zou zijn maar met de testen komt toch wat anders iit. Nu in de app maar gezet dat hij vandaag positief was.