Hallo mama's en mama's to be. Ik heb even een vraagje, Ik ben 4 dagen overtijd wat sinds mijn eerste zwangerschap niet meer is gebeurd. Nu heb ik een aantal testen gedaan die negatief of een heeeeel licht streepje hebben. Nu weet ik zelf niet zo goed wat ik moet doen toch gewoon afwachten of aan de bel trekken bij de verloskundige of huisarts? Ik kan foto's maken maar dat is helaas via de camera niet heel duidelijk
Helaas zal een huisarts zeggen dat je nog moet wachten, want het zijn immers maar 4 dagen. Weet je ook wanneer je eisprong was? Hoogstwaarschijnlijk was die later en ben je nog niet overtijd, maar heb je enkel een langere cyclus. Een vk zal nog niks doen, want je bent niet zwanger.
Rond 29 oktober. Ik heb net toch de vk gebeld vrijdag weer testen is dit nega en nog steeds geen periode volgende week langs gaan en eventueel bloedprikken
Rond 29 oktober is gebasseerd op ovulatietrsten of temperaturen?? Want op basis van het voelen van, of het nemen van je gemiddelde is helaas niey betrouwbaar
Maar waarom bloedprikken? Hoe lang ben je al van de anticonceptie af. Je lichaam is geen robot. 4 dagen over tijd is nog niks. Dan daarbij een ovulatietest zegt niks over je daadwerkelijk eisprong. Behalve dat je eitje zich klaar maakt om te springen. Daardoor komt een verhoogde lh piek en die meet die test. Soms wil dat ei niet springen en probeert hij het later weer of niet en sla je een cyclus over.
Via een speciale app wat ik van de vk heb. Het rare vanalles is dat ik mijn periode altijd op tijd heb meer dan ander half jaar en nu dit. Via die app zijn wij ook zwanger geraakt van onze eerste alleen nu is het anders. Vandaar vrijdag nog een test doen en blijf de periode weg volgende week Via de vk bloedprikken
Een app is echt onbetrouwbaar. Die kan niet in jouw lichaam kijken. Ik snap dat het vervelend is dat je verlaat bent (itt je eerdere cycli), maar helaas kan het maar zo dat je een cyclus overslaat. Waar gaat de vk op testen volgende week? Een test op hcg verteld jou namelijk net zoveel als een zwangerschapstest thuis.