Ik ken de testen niet.. maar dit lijkt me een ingedroogd streepje.. ik zie dus wel "iets" maar kan zowel indroger als iets anders zijn....
Goh dat is wel echt lang. Meeste tests mag je na 5 minuten niet meer aflezen maar los daarvan is een indroger wanneer urine zich in het voorgedrukte streepje verzamelt en daardoor een streepje veroorzaakt. Die zijn ook vaak meer grijzig ipv roze. Of jouw streepje roze is is wat slecht te beoordelen op de foto Als je zekerheid wil test je best overmorgen nog een keer omdat hcg elke 48-72uur verdubbeld
Beoordeel je hem zelf meer roze of grijs? Foto's geven soms een vertekend beeld. Tevens heb ik de ervaring dat de k2v5 gevoeliger is dan deze Wellicht die eens proberen. Niet de early van Kruidvat maar echt de 2 voor 5 euro testen
Ik zie hem ook, maar zou na een halfuur niet meer vertrouwen. Mocht het iets zijn dan heb je morgen of ten laatste overmorgen vast sneller resultaat!
Ik heb niks gespoten, de maand ervoor wel en toen was het 11 dagen na de spuit uit mn urine. Ik zag er zelf wel een beetje een rode gloed in. Het was sowieso lastig op de foto te krijgen en ik moest hem echt goed in het licht houden. Op een gegeven moment weet je niet meer wat je ziet Ik moest voor 12u nieuwe rietjes bestellen om met de volgende ronde ‘in huis’ te hebben. Dus heb nog een digitale Clear Blue gehaald en een Kruidvat early (2 in een doosje). Beide negatief. Bij beide stond wel dat je voor je nod het met de eerste urine moest doen en dat was het niet. Die k2v5 ga ik onthouden Ik heb nu overigens maar 1 rietje besteld. Mocht het toch positief worden, wat ik niet verwacht, heb ik maar voor 1 rietje voor niets geld uit gegeven. Al zit ik wsl volgende maand dan weer met hetzelfde probleem..
Voor 14 dagen na inseminatie is hij te licht zou ik zeggen. Ik heb ook altijd deze testen gehad en van alle 100000en nog nooit vals positief. Ik denk dus dat er wel iets gaande is (geweest), maar of het goed afloopt... is de vraag.
Nou dat kan geen vals positieve meer zijn hoor!! Maar nog steeds aan de lichte kant. Hij loopt wel op...... ben heel benieuwd.
Ik had er helemaal niet meer op gerekend haha! Geloof het nog niet erg! Wat moet ik nu doen? Naar de dokter?
Ik moet bellen als ik zwanger ben en dan met 8 weken een echo. Mijn vraag was meer omdat je zei dat ze erg licht zijn
Ah ik snap het. Ik zou toch bellen. Een streep is echt een streep! Je hebt misschien een heeeeele trage oploop. In het ziekenhuis kunnen ze je goed verder helpen. Ik ga keihard voor je duimen!
Wat te gek! Dat zou heel leuk zijn! Ik ben ook samen zwanger, zij is wel 13 weken verder, maar toch! Allebei ook eerst een miskraam meegemaakt voordat het een doorgaande zwangerschap was. Is het jouw eerste zwangerschap?