Ik heb gister en vandaag een ovulatie test gedaan ik had klachten van de pil en door te laat beginnen sla ik een maandje over. Nu lijkt die van vandaag duidelijker/donkerder dan gister, wat betekend dit? Dat er een ei aan komt ofzo? Weet dat hij nog niet positief is.
Aah oke, ik heb nooit met die dingen gewerkt dus heb er ook totaal geen verstand van weet alleen dat het streepje net zo donker of donkerder moet zijn
Ja klopt idd, maar ik zou wel een condoom gebruiken met de sex tot zeker 3 dagen na de positieve test. Hij kan ineens uit het niets gaan knallen en als je dan de dag ervoor sex hebt gehad, zit je erg dicht op je eisprong.
Dankjewel komt wel goed! Mocht het raak zijn waar ik niet vanuit ga aangezien bij de oudste ook 14 maand duurde en bij de jongste 10 maand ga ik niet uit dat het in 1 keer raak is. Maar dan is het zeker wel welkom
Kan dat hij er inderdaad aankomt. Mijne loopt ook op als de piek eraan komt. Enige optie om erachter te komen is elke dag even te testen op hetzelfde tijdstip.
Ik denk dat hij morgen overmorgen gaat pieken. Dus ff een jasje aan als het niet de bedoeling is om zwanger te raken