Kan het nog?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Blablablabla, Mar 29, 2024.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Blablablabla

Oct 9, 2023
    12
    0
    1
    Hoi allemaal!

Ik heb 15 maart ovulatietesten gedaan en deze waren positief. Als ik het goed uitreken zit ik vandaag op 12dpo. Ik heb zojuist 2 verschillende testen gedaan. Bij de 1 lijkt een licht, bijna niet waarneembaar streepje. En de andere niks.. is er nog kans als je 12dpo eigenlijk negatief test? En de laatste keer was mijn cyclus 41 dagen. Dus dan zou ik nu 6 april mijn NOD hebben, maar dat kan bijna niet toch als ik rond 17 maart mijn eisprong had. Dan zou het rond 1 april moeten zijn.. of is dat niet altijd zo. Snap m soms niet meer

Attached Files:

2. Suzi98

Suzi98 Fanatiek lid

May 30, 2022
    4,337
    4,001
    113
    Female
    Noord-Brabant
    12 dpo negatieve test blijft helaas meestal negatief. Je nod is -gemiddeld- 14 dagen na eisprong maar kan ook wat eerder of later zijn.

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,927
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Je eisprong was idd 16 of 17 maart.
    Gisteren was je dus 12-13 dpo en bij een zwangerschap had je m.i. al een duidelijk waarneembaar streepje moeten zien.

Als je je eisprong weet kan je uitgaan van een gemiddelde 14 dagen lf voor het berekenen van je nod.
    Bij jou is deze keer je nod ws op 31 maart/1 april (uitgaande van een lf van 14 dagen).

4. Blablablabla

Oct 9, 2023
    12
    0
    1

Dankjewel! We hebben al 3 kids, dus moeten natuurlijk ook gewoon dankbaar zijn voor 3 kids. Op de 1 of andere manier duurt het nu zo veel langer..

5. Blablablabla

Oct 9, 2023
    12
    0
    1

Dankjewel! Ja dat dacht ik inderdaad al… zo jammer

6. Sprookjesfee

Sprookjesfee Nieuw lid

Mar 15, 2024
    4
    0
    1
    Female
    Niet altijd! Ik had pas op 15 dpo een beetje positieve test en bij de echo kwam het er op neer dat mijn eisprong een week later zou zijn geweest (maar toen was mijn partner er helemaal niet eens). Mijn vk zei toen dat sommige eitjes niet meteen nestelen of een pauze nemen tijdens hun ontwikkeling. Mijn dochtertje is nu ruim 2, dus het was uiteindelijk ook gewoon een succesvolle zwangerschap

Share This Page