ik duim iig voor je maar wel *** hoor die onzekerheid probeer neit te stressen hoe moeilijk ook want dat is niet goed voor de beeb als je dalijk wel zwanger blijkt te zijn
Probeer het ook zoo min mogelijk te doen maar sta maar met een test in me hand van zou ik um doen zou ik um nie doen heb helemaal geen vertrouwen meer in die testen
Kan me goed voorstellen dat je nu bang bent om te testen....Je hebt tenslotte al een positieve test in handen gehad maar ook een negatieve.......Heel vervelend voor je! Ik zou toch maar wel testen en als die positief is, meteen nog een van een ander merk! Hopelijk geeft dat je meer zekerheid! Heel veel succes, zal voor je duimen!
Ja Mis moet ik het maar gewoon doen maar ik snap nie als je geen hcg in je urine hebt kan dat lijntje togh ook nie verkleuren echt raar die dingen :S
het is een week geleden test gedaan maar nu nog een onduidelijkere streepje en nog steeds last van me borsten en pijn onder in me buik
Hoi, Het is heel vervelend hoe je HA doet. Zelf was ik altijd ook heel onregelmatig en had zelfs voor mijn ongi last van mijn bortsten. Ik weet niet hoe dat de andere keren bij jou was. Wel zou ik niet elke dag testen, is zonden van je geld, aangezien de hoeveelheid hcg zich elke 2 tot 3 dagen verdubbelt. En mocht je over een week geen zekerheid hebben, gewoon een bloedonderzoek eisen, de onzekerheid is gewoon ook niet goed mocht het werkelijk niet zo mogen zijn. Ik hoop voor je dat je gauw positieve duidelijkheid hebt. Dat is nog altijd het prettigste en kan altijd. Daar moet je dan ook vanuit gaan. Heel veel sterkte en ik duim voor je. Krissa
Dankje Heb de dokter vandaag nog gebeld moest morgen nog even lanks komen voor nog een test bij de HA ik heb er nog nooit eerder last van gehad de pijn is best erg het is egt een heel raar gevoel en ze zien er ook heel anders uit tepels zijn groter donkerder
hij was negatief en vandaag moest ik een andere dokter en zij vond het wel heel vreemd dat er 2 streepjes uit was gekomen en ze zij mis omdat je het zo graag wilt dat je ze zelf hebt gezien in je test vonk nogal brutaal
Dat is heel brutaal, je ziet geen spoken.. zo ver zijn we niet heen hoe graag we ook willen. Ik vind het heel jammer voor je
Nou ja zeg waar slaat dat nou op die opmerking verschrikkelijk. En wat balen zeg, dat die negatief was bah
Dat noem ik nu echt een kul opmerking. Zo iets doms heb ik nog nooit gehoord. Ok, als je erg graag wilt kun je zwangerschapssymptomen krijgen zonder zwanger te zijn, echt een positieve test kan gewoon niet zonder hormonen. Ok een indrooglijntje zou kunnen maar dan is zo ene opmerking nog niet terrecht. Kun je geen bloedtest eisen? Het is toch zeker voor jou rust en gemoedstoestand? Al heeft de dokter gelijk, wat ik niet hoop voor je, dan heb je graag toch meer duidelijkheid dan die flauwekul van een HA. Ik wens je heel veel succes en ikhoop nog steeds voor je dat de HA geen gelijk heeft. Heel veel sterkte., Krissa
bij mijn waren de thuis testen (sensitest) heel licht en de kruidvat wat donkerder en de ha test ook wat donkerder..... maar je hebt zoveel kwaaltjes dat het haast lijkt dat je echt wel zwanger bent..... en je ongie blijft uit! kun je je nod niet uitrekenen? je langste syclus..... succes! grtjessss