zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Minke12, Nov 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Minke12

Minke12 Actief lid

Nov 24, 2008
    332
    0
    0
    secretaresse, receptioniste
    Friesland
    Hé dames,

wij proberen al een jaar zwanger te worden, helaas zonder succes. Nu moest ik afgelopen vrijdag ongesteld worden, maar veel verder dan roze gekleurde 'witte' vloed komt het niet. Ik heb geen zwangerschapstest in huis en ik woon op een eiland, dus kan er ook niet even één halen. Met bestellen ben ik weer een paar dagen verder... Ik ben ook erg zenuwachtig, kan het ook daarom zijn dat mijn menstruatie uitblijft of zou ik dan nu toch echt zwanger zijn...? Ik voel me niet anders dan anders, alleen mijn buik borrelt heel erg en ik ben iets vermoeider dan normaal.

Wat denken jullie?

2. staffie

staffie Actief lid

Aug 12, 2008
    247
    0
    0
    lastig he, alles wat er in je lichaam gebeurt
    de enige manier is tog echt testen... succes ;)

3. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

je kan er idd alleen achter komen door te testen.. ik hoop het iig wel voor je!

succes! laat je het ons even weten ;)

4. alice

alice Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    4,014
    0
    36
    Overijssel
    Is alle post altijd later dan? Want als ik testen bestel op internet (sensitest.nl) heb ik ze de volgende dag in huis.
    Maar spannend hoor, ik duim voor je!

5. Minke12

Minke12 Actief lid

Nov 24, 2008
    332
    0
    0
    Friesland
    Mijn man is heilig overtuigd dat het deze keer raak is, maar ik durf er nog niet echt in te geloven. Ik lees natuurlijk van alle sop internet en daar staat wel dat 'roze-bruine' vloed een teken van zwangerschap kan zijn. Mijn man wijt alle symptomen aan zwangerschap en ik aan de zenuwen, haha! Laat het jullie weten als ik de uitslag heb. Heb inmiddels een test besteld.

Liefs x

6. Sofia

Sofia Lid

Oct 17, 2008
    67
    0
    0
    Succes Minke!

Ik vraag me inderdaad ook weleens af in hoeverre m´n zenuwen m´n ongesteldheid uitstellen. Kan dat inderdaad, dat je doordat je zo zenuwachtig bent, later ongesteld wordt?

7. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

ja dat kan idd.. ik heb het denk ik nu 2x gehad.. was nog in het begin van het zwanger worden.. dan denk je elke maand: nog 14 dagen, 13, 12 etc etc.. en toen op een gegeven moment telkens over tijd met een week als ik zo ging denken.. maar nu zijn we al zo lang bezig dat ik er nog geens meer op reken dat ik zwanger ben.. (klinkt een beetje raar, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel) en nu heb ik gewoon een hele regelmatige cyclus..

8. Minke12

Minke12 Actief lid

Nov 24, 2008
    332
    0
    0
    Friesland
    nou, helaas, het was maar weer eens vals alarm. Dus toch de zenuwen denk ik. Maar nu ben ik ook direct heel erg ongesteld, niet normaal meer. Extra balen dus. Weet je, op zo'n moment valt het je op dat iedereen gewoon zwanger raakt, per ongeluk, of bij de eerste keer direct. Dat komt zo ontzettend hard aan... Nou ja, volgende maand maar weer proberen. Maandag ga ik naar de huisarts toe met mijn temperatuurcurve, en dan zien we wel weer verder.

xx

9. miriam24

miriam24 Actief lid

Nov 16, 2008
    179
    0
    0
    overijssel
    balen minke12 :(

wens je echt heel veel succes in de volgende ronde

liefs

10. Anoniem01

Anoniem01 Actief lid

Sep 6, 2008
    110
    0
    0
    Wat jammer :( En inderdaad als je ongesteld bent geworden lijkt het wel of heel de wereld zwanger is behalve jij zelf.

Share This Page