positiefe zwangerschaps testen,negatief bloedtest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lafje, 7 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lafje

lafje Niet meer actief

hallo,

ik heb vorige week 3 zwangerschapstesten gedaan,en allemaal vaag positief,nu heb ik ook een bloedtest gedaan en die was negatief.
    kan ik nu dan toch zwanger zijn?
    ik heb dinsdag dan ook een echo,om het zeker te weten,maar ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft.

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    nou mijn ervaring is iets anders dan de jouwe maar misschien heb je er wat aan dus vertel ik hem toch maar.

ik had een positieve test en een week later een negatieve test.
    3 weken na de positieve test heb ik een bloedtest gedaan en die was ook negatief. volgens de gyn is het hormoon niet zo snel uit je lijf dus hij zei nooit zwanger geweest. volgens de vk kan het wel en die zegt dat het heel snel mis is gegaan en daarom het hormoon al uit mijn lijf is.
    het lijkt me sterk dat je tot 3x toe een test doet die niet klopt toch. maar weet ook niet zo goed hoe het dan kan dat je bloedtest negatief was.
    sorry hoop dat er iemand is die je wel het antwoord kan geven die je zoekt.

3. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik heb t ook gehad en was niet zwanger, kon ook niet want ik kan in mn uppie niet zwanger worden.
    Ik heb een bepaald eiwit waarop de test reageerd, maar ik had wel een erg licht streepje.

4. lafje

lafje Niet meer actief

oke,oke,
    ik hoop natuurlijk anders,ik heb morgen een echo en dan zal ik het wel zien.
    in ieder geval heel erg bedankt voor jullie reacties

5. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Spannend!
    Hopelijk zit er een prachtig wondertje in je buik!

6. lafje

lafje Niet meer actief

ja zeker spannend:D
    het duurt allemaal zooo lang he,als je moet wachten he hihih

ja ik hoop ook zo dat we morgen een klein wondertje zien op de monitor :D

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    maar heb je dat eiwit dan standaad (dus elke keer een positieve test) of alleen op dat moment dat je teste? en hoe zijn ze daar achter gekomen dat het door het eiwit komt?
    (sorry dat ik hier even op door ga hoor terwijl het een ander onderwerp ik maar ben wel benieuwd)

8. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Geen idee hoe dat eigenlijk zit het was wel na een miskraam maar tussendoor diverse keren nog negatief getest, echo gehad was wel wat op te zien maar de bloedtest niet.
    Het vlekje op de echo was overigens een vochtbel.
    Ze zei alles wijst op niet zwanger uit, de enige verklaring die ik heb is dat je een stofje aanmaakt waarop een test kan reageren.
    Dit gebeurd overigens wel zelden hoor! :)
    Weet niet of iedere vrouw standaard dat eiwit heeft.

Deel Deze Pagina