Ik weet niet of ik het hier goed plaats. Maar ik vroeg me af waar jullie je buikband gekocht hebben en vanaf wanneer jullie hem gingen dragen? Kan het niet goed vinden op internet... X jes
Wat voor buikband?? Gewoon voor de leuk?? Ik droeg de buikbanden die gewoon voor de leuk waren vanaf een week of 13, had al flink buikje toen en hoefde ik niet continu te vertellen dat ik zwamger was bij vragen. Heb er ontzettend veel maar draag ze nu haast niet meer.
Ja voor de leuk, maar kon alleen prenatal vinden en die vind ik niet zo boeiend.. Dus vroeg me af waar iedereen die leuke vandaan haalt
Ik draag deze al van week 16 ofzo. Gewoon omdat ik dat leuk vond, en ik had toen al een bolletje. Ik draag ze nu nog steeds, maar meer voor de steun van mijnhuidoverschot op mijn onderbuik en die draag ik onder mijn bovenkleding wanneer ik een legging draag, wsnt dan mis ik een hoop steun dan bij een band van een zwangerschapsbroek.
Ef bij google buikbanden intikken kom je allerlei webshops tegen kan je ze bestellen en ook zelf samen stellen. Heb ze zelf van een bekende en een paar via via gekregen, en die hadden ze ook van internet.
Ok ja met die voor de mooi banden had ik begrepen dat je er niet veel steun aan heb. Ik ben pas 11 weken en nog zo plat als een dubbeltje... Ben ook erg dun van mezelf, 47 kilo 1,64 lang. Ben benieuwd wanneer ik een. Bolletje krijg. In week 15 heb ik de geslachtsbepaling en was van plan dan gelijk wat positiekleding te gaan kopen hoop dan ook een buikband te kunnen dragen
Kijk even op De Website voor buikbanden - ontwerp hier ook zelf daar heb je hele leuke + je kunt ze ook zelf ontwerpen. Ik ben ze vanaf 20 weken gaan dragen toen begon je het bij mij echt pas te zien.
H&M heeft ze ook, moet je wel kijken op de Mama afdeling, hangt naast de BH's (dat is hier tenminste het geval). Ik heb er geen, snap ook niet helemaal wat je er mee moet.
Ik heb er 2 van de H&M met streepjes. Kostten haast niks toen. Ik draag ze nog steeds omdat het me toch wel wat steun geeft, maar alleen als ik wegga. Thuis loop ik het liefst in mijn huisbroek