Moet het per sé een positiejas zijn? Ik heb bij de C&A gewoon een normale jas gekocht in een heel grote maat. Kostte maar een paar tientjes.
BellyFashion.nl - positiekleding,zwangerschapskleding,zwangerschapsmode,positiemode,zwangerschapskledij, daar heb ik vorige winter een ontzettend leuke winterjas gekocht en die hebben tenminste ook een leuke prijs. Die van mij was volgens mij 60 euro. Hele leuke jas die ik ook de eerste weken daarna nog prima kon dragen, was niet zo'n overduidelijke positiejas
Bij Wehkamp zijn ook meerdere jassen voor 60 euro. Dan zet ik m volgend jaar gewoon zelf op marktplaats.
Gewoon een normale jas met knopen kopen, dan kun je de onderste open laten, na je bevalling is die buik ook niet meteen weg en is het wel fijn als je de hele winter nog een normaal zittende jas hebt.
Ik heb vorige week twee poncho's gekocht bij M&S. Een grijze en een zwarte met rits aan de voorkant voor 15 euro per stuk.
Ik heb een positiejas bij Bonprix besteld voor 39,90 geloof ik, maar eenmaal gepast meteen weer terug in de zak gestopt en retour gezonden, wat een hobbezak was dat zeg. Nu vorige week dus toch maar een jas voor 79,90 van Mamalicious gekocht, volgend jaar zet ik 'm op MP.
Ik heb een gewone winterjas gekocht maar wel een maatje groter http://shop.wefashion.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/wefashion-nl-Site/nl_NL/-/EUR/ViewProductDetail-SelectVariation zit prima en nog ruimte genoeg om te groeien
Poeh, ben het hele weekend op pad geweest voor een goede positiejas, maar ze zien er of niet uit, of zijnb te duur, of de s-jes zijn al weg!! :x Ook (nog) niet geslaagd dus......
ik ga zo denk ik even bij hans textiel koekeloeren! zag in het krantje dat damensjassen 50% korting hebben! en dan zag ik in het krantje een zwarte wollige staan met knopen tot aan de buik zegmaar, dus ga ff een maat of 2 maten groter passen misschien is het wel wat? 25euro!! weet ook niet of die dik is maar kan je altijd een dikke trui onder doen..
Liz. Ik heb die gisteren ook gekocht. Ik had een positiejas van de wehkamp en dat is ook echt een zak. Veel te groot. Ik heb exact dezelfde als die jij bedoelt. ik heb mn eigen maat gekocht. Die gaat nu nog goed dicht. En straks laat ik hem gewoon iets open vallen. Ik dacht dat hij 50 euro was, kom ik bij de kassa is hij maar 25!!
ja? zit die goed! ja zag dat die ook 2 flappen aan de onderkant heeft dus de knopen gaan niet lager dan tot aan je buik..dus die flappen kunnen denk ik nog wel een tijdje over je buik hangen toch? misschien neem ik hem dan ook gewoon in mijn eigen maat..ben bang als ik een maat groter neem dat die er dan ook als een zak bij hangt..en hij is maar 25euro dus voor dat geld laat ik hem niet hangen
Hoi, Ik heb thuis nog even gepast met een extra kussen...haha! Zie je het voor je! Maar dan bleven de flappen nog over mn buik hangen. En omdat ze goed over elkaar hangen kan je op het laatst er altijd een extra drukknoop opzetten zodat ze echt over elkaar blijven. ik denk dat ik hem voorlopig wel aankan...
Ik heb gister toch maar bij de Wehkamp een positiejas besteld, van mamalicious! Daar hadden ze tenminste nog een s! Hij wordt vanavond al bezorgd, ben dus erg benieuwd!!
Leuk he Liz. Ik vind hem ook mooi. En hij is gewoon getailleerd enzo. Niet zo iets dat langs je heen valt en waardoor je een tientonner lijkt....