Positiejas?????

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Trieske, 17 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HOG

HOG Niet meer actief

Misschien een rare vraag... maar kopen jullie met een positiejas je eigen maat of een maatje groter? Ik vraag me namelijk af of ie dan tot het einde meegaat of ook weer te krap wordt.

2. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL

Ik zou mijn eigen maat kopen. Bij een grotere maat zijn toch de arme langer en het stuk van je schouder naar oksel. Als dat te groot is, vind ik het vaak niet meer leuk staan. Bij niemand, sorry dames:)

3. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    eigen maat anders lijkt het net een hobbezak..vind ik dan..

4. HOG

HOG Niet meer actief

Ik heb er net twee bij Wehkamp besteld van Mamalicious (kijken welke leuker is, en dan stuur ik de ander gewoon terug). Ben benieuwd hoe ze passen :)

5. FashiOn

FashiOn Niet meer actief

Ik heb mijn positiejas 1 maat groter gekocht. Maat M zat net onder mn armen te strak en dan zou er geen dikke trui meer onder kunnen, maat L was daar eigenlijk te los en iets breed(ook bij de schouders) maar dan kan ik er wel een dikke trui onderaan.

6. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Haha, op die zit ik nu waarschijnlijk ook te wachten! Ben ook erg benieuwd hoe ze staan, ben normaal niet zo van hele jassen bestellen via het internet, pas toch liever in de winkel!

7. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    ja maar dat vind ik ook belangrijk hoor dat je er we een vest of trui onder kan doen! moet ook niet weer precies pas zijn..

8. Suzanne26

Suzanne26 Actief lid

23 apr 2008
    242
    0
    0
    ik heb mijn positiejas 2 maten groter. Dit omdat 1 maar groter al vrij strak zat, maar ja ik ben dan ook in verwachting van een drieling en bij mijn eerste had ik al een gigantische buik ;) . Hij is nu alleen aan de voorkant wat ruimer, maar daar ga ik natuurlijk nog groeien.

9. HOG

HOG Niet meer actief

Ik heb ze binnen! :) De zwarte en grijze. Die zwarte ga ik terug sturen, kwam nu al strak aan maar die grijze is wel leuk hoor. Er was nog een zwarte bobbeljas, die had ik al eens gepast bij Prenetal maar leek net op een lopende vuilniszak hahaha. Ik ben in ieder geval blij dat ik eindelijk een jas heb. Ben benieuwd welke jij evt. zal nemen.

10. polkadot

polkadot Actief lid

2 mrt 2010
    476
    0
    0
    Engeland
    Ik zit ook te kijken naar een winterjas. Die ik nu heb zijn en niet mooi meer en altijd al aardig strak, daar ga ik niet straks meer inpassen. Maar koop ik nu een gewone of een positiejas? Ik zit er nog zo midden in! Maar midden in de winter zijn de jassen weer weg :(

Ik wil er wel graag leuk bijlopen hihi.

11. Oranje

Oranje Actief lid

27 mei 2010
    161
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ging net naar de C&A, jeetje ik voelde me net een bolletje.. Paste gewoon in geen enkele jas.. Die buik zit echt in de weg en ben pas 27 weken. Maar goed, volgens mij waren het ook jassen voor jonge meiden want zag later pas dat de grotere jassen ergens anders hingen maar die vond ik niet mooi.

Kent iemand een winkel (geen online shop) waar ze leuke jassen verkopen?

12. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    moet je het topic lezen :p hans textiel..25 euro zwarte nette/wollen jas..

13. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Heb eindelijk een jas...alleen wel beetje duur, dat is wel minder! Werd er zo zat van..heb al zoveel jassen gepast. Geen een zat goed. Dus geld kon me nu even niet schelen...eindelijk een passende/goed zittende jas. Heb €89,- betaald. Is een jas van Only.

14. Live

Live Actief lid

16 jun 2010
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb deze winterjas van Mamalicious afgelopen week besteld bij de Wehkamp. Had hem een dag later binnen en ik ben er echt superblij mee! Een mooie vrouwelijke jas, vooral door het riempje onder de borst blij je een taille zien! Echt super!

15. Trieske

Trieske Actief lid

10 okt 2010
    188
    0
    0
    Die jas heb ik ook aan gehad maar ik vind het nog zoveel geld voor een jas die ik nog maar 13 weken aan kan. daarna kan ook nog wel maar dan hoop ik mijn normale jassen weer aan te kunnen. Kon de vorige keer ook nl. En ik wil eigenlijk ook een korte, ik heb echt een favo posjeans, model boyfriend, en daar kan echt geen lange jas op. Pfffff....

16. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik kan mijn gekochte jas het hele seizoen nog wel aan, ook wanneer ik bevallen ben....ben erg veel aangekomen, dus ik pas zeer zeker mijn eigen jas niet meer! Ik hang de jas daarna weg voor een eventuele volgende zwangerschap.

17. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Ik heb van noppies een zwarte lange jas, zo'n michelinmannetjes jas, maar wel getailleerd boven buik, en mijn vriendin(niet zwanger) heeft m ook aan ggehad, en kan m dus rest vd winter ook nog gewoon aan,
    erg prettig want hij was toch 90€, maar kan m niet missen!!

en inderdaad hierna gaat ie in de kast voor miss volgende zwschap;)

iedereen succes want valt niet mee!

x miek

18. McGyver

McGyver Niet meer actief

heb je deze jas in je eigen maat gekocht of een maat groter,
    ik vindt hem ook erg mooi!

19. Pris

Pris Fanatiek lid

hIER EEN JAS VAN MAMALICIOUS, ZIT HEERLIJK.
    vANDAAG VOOR T EERST ECHT AAN GEHAD.

20. Pris

Pris Fanatiek lid

Sorry van de Caps Lock:)

Deel Deze Pagina