hey ladies valt noppies groot of klein of normaal? ervaringen? ik heb een noppies jas besteld, ik weet echt niet of ie gaat passen, ben nl ook nog eens 185.. gisteren in de stad ook veel gepast enne...t zag er allemaal niet uit!! echt vreselijk. vandaar ik dus ook maar eentje heb besteld via internet gisteravond voor 90 euro.. tsja..moet toch iets aan?!
Deze had ik ook besteld maar was nu al erg strak helaas, had em wel in mijn eigen maat. Heb nu deze (ook in eigen maat) Mama-Licious - positie jas - wehkamp.nl
Ik heb er gister 1 gekocht bij prenatal, was 65 euro. Ik wilde eerst geen andere jas en dacht ik doe m'n normale winterjas aan maar die gaat nu al niet meer dicht. En ik moet nog een aantal weken dus toch 1 aangeschaft. Kan ik na de bevalling ook nog lekker aan. En wie weet bij een volgende
Ik vind op het moment de normale mode wel makkelijk, de meeste jassen hebben een hoge taille! Ik heb bij C&A een leuke normale winterjas gekocht, die zit strak tot net onder m'n borsten, daarna plooit hij en wordt hij wijder. Met een kussen getest; daar kan makkelijk m'n buik in straks! En was maar 50 euro
Ik heb ook de mamalicious jas via de wehkamp binnen, die zwarte tot aan de knie, met inderdaad het riempje onder de borst. was in het begin even bang dat hij wel erg "gereformeerd staat", maar volgens vriendlief valt dat wel mee! Enige nadeel is dat je er GEEN wollen sjaal op moet aantrekken, de sjaal is nu "verpluist" over mijn jas heen en heb er bijna een hele pluizenroller aan moeten besteden om dit er weer af te krijgen.....GGGRRRRR!!
Heeft toevallig iemand deze?? Is van babywalz... Zit heel erg te twijfelen, kan nergens slagen en de jassen die ik leuk vind zijn er niet meer in mijn maat... Zo nee wat denken jullie, leuke jas of niet?? Ik krijg de link niet goed voor elkaar??? babywalz-jassen-wollen jas....
geen idee, je kan hem toch altijd retour doen? is vaak gratis. heb ik met wehkamp en bon prix ook gedaan!
Meiden ik doe de mijne weg, voor wie intresse heeft Marktplaats.nl > Leren positiejas (m) en winterjas (S) van mama licious - Kleding | Dames - Positiekleding