Positiejurk bruiloft??

Discussie in 'De lounge' gestart door Carino, 27 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Hoi,

Volgende week trouwt mijn broer. Ik ben driftig op zoek naar een mooie jurk maar kan niet zo snel iets vinden.

Iemand suggesties voor jurken of sites? Ik ben nu 32 weken zwanger dus heb een flinke buik. Verder ben ik 1,80 en heb ik (los van de buik) maat 38. Liever niet boven de 75 euro aangezien ik de jurk maar 1x zal dragen..

Thanks!

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik ga zelf trouwen in een noppies jurk....

3. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

16 dec 2012
    877
    0
    0
    kijk is bij de c&a

dat ik afgelopen 16 augustus trouwden had ik voor de oficiele momenten en voor de foto's had ik me trouwjurk aan.
    maar toen de fotos klaar waren en het feestje begon ben ik me gaan omkleden en had ik een simpel jurkje van de c&a aan die nog geen 20 euro was.

dus zeker de moeite om daar eens te gaan kijken.

4. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Ik heb geen ervaring, omdat ik nooit zwanger ben geweest.. Maar volgens mij hebben ze bij de Miss Etam ook vaak wel leuke positiejurkjes! En niet duur!

5. 2debaby

2debaby Actief lid

25 feb 2013
    409
    1
    0
    NULL
    NULL
    Noppies heeft mooie jurken van goede kwaliteit.
    Tegen het eind van m'n vorige zwangerschap heb ik een overslag jurk gekocht (vriend en ik gingen voor een geregistreerd partnerschap) van Noppies.
    Deze jurk heb ik ook na m'n zwangerschap nog volop kunnen dragen, de jurk was niet uitgerekt en bleef ook zonder dikke buik mooi in model. Nu ik weer zwanger ben draag ik hem nog steeds met veel plezier (zijn inmiddels bijna 3 jaar verder).

6. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Welke heb je?

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Deze ;) is de jurk Liane ... Is er ook in het zwart. Zit prachtig!

8. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.032
    2.895
    113
    't Gezellige Brabant
    Bekijk deze eens:

Que Sera zwangerschapsjurk | neckermann.com

Ik had 'm laatst besteld, maar voor mij was deze te lang. Hierdoor leek ik net een klein propje. Maar voor jou met 1.80 zal dat veel beter gaan. Let wel even op de kleur. Deze is niet zoals afgebeeld, maar in een soort mokka. Het strikje is in dat geval wit. Ze hebben er ook nog een bolero bij om het af te maken. Vandaag bestellen = morgen in huis (bij mij wel) en je kunt voor acceptgiro kiezen, dus zonder vooraf iets te betalen.

9. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
  10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.921
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Hier is mijn zus hoogzwanger in getrouwd onlangs...
    Als je gast bent op de trouwdag dan zou ik hem niet in het wit kopen maar een andere kleur.

11. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Ik heb deze destijds gekocht voor een bruiloft, 1x aangehad en hangt nu in de kast. Was iets van 90 euro. Je mag em zo overnemen van me hoor :D

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      25,9 KB
      Weergaven:
      40
  12. wheelie

wheelie Bekend lid

11 apr 2013
    782
    0
    0
  13. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Deze is heel fijn! Heb hem zelf gepast in het blauw.
    Valt fijn, lekker soepel!

Wanneer is de grote dag lov?

14. diem

diem Actief lid

26 okt 2008
    203
    2
    18
    Vrouw
    Ik moest ook hoogzwanger naar twee bruiloften, maar heb een gewone jurk in een maatje groter gekocht. Als je een A-lijn jurk kiest met een ceintuur of riem onder je borsten staat het prachtig.
    Ik kon toen goed slagen bij V.ögele, terwijl ik daar normaal nooooit wat koop. Was ook niet duur trouwens. Zou dus niet alleen naar positiekleding kijken...

15. yoghurt

yoghurt Bekend lid

31 jan 2011
    513
    58
    28
    Brabant
    Ik was uitgeteld op de trouwdag van mijn schoonbroer. Ik had een zwart simpel jurkje van silver creek en daarbij leuke accessoires zoals bijv een leuke bloem broche op de jurk en in mijn haar.
    Stond superfeestelijk!!
    De jurk had ik de hele zwangerschap al gedragen maar dat zag niemand door de accessoires :D

16. Sherry85

Sherry85 Actief lid

26 aug 2013
    281
    2
    0
    druk met solliciteren
    Midden NL
    marktplaats??
    Waar ergens woon je? anders had ik miss nog wel een jurk die je had kunnen lenen.. die kan ook als je zwanger bent namelijk..

Deel Deze Pagina