Ik ben op zoek naar een positiejurk die ik kan dragen voor een bruiloft en eigen partnerschap. Iets feestelijks maar wel netjes. Nou ben ik daar erg krenterig in want ik zal hem verder weinig dragen denk ik. Mag dus niet meer dan zo'n 35,- kosten. Heb jullie goede tips voor webshops?
Ik had tijdens mijn laatste 10 weken zwangerschap een bruiloft, kerst, oud en nieuw en mijn eigen verjaardag. Hiervoor heb ik een little black dress gekocht van mamalicious. Het was een strak kort jurkje met zwart kant er overheen en doorzichtige kanten mouwen. Had er een leren riem bij gekocht voor boven m'n buik. Dit jurkje was 50 euro (zonder riem) maar was het dubbel en dwars waard! Mamalicious Verkopen ze in verschillende webshops! Mocht je dat nog te duur vinden dan kan je op misschien op marktplaats kijken, er zijn altijd wel vrouwen die hun zwangerschapskleding verkopen.
Asos.com! Echt heel leuk, snelle levering en veel (goed geprijsde) keuze Heb daar een jurk voor bruiloft broer gekocht
Hier ook voor de feestdagen geslaagd bij mamalicious! Mooie jurken en ook redelijk vaak in de aanbieding. Zelf zou ik, als het kan, wel in een winkel gaan passen. Vond zelf veel wat ik in het rek vond helemaal niet leuk staan, en wat verkoopster aandroeg wel
Bij zalando verkopen ze verschillende merken positiekleding, onder andere mamalicious en noppies. Daar zitten echt mooie jurken bij. Ik heb zelf een mooi zwart jurkje van mamalicious voor 40 euro.
Ik had bij Steps een hele leuke jurk die prima paste met dikke buik. Was in de aanbieding 35 euro. Strak bij je borsten en dan wijd uitlopend, a lijn heet dat geloof ik?
Ik ben hier idd ook erg goed geslaagd voor de bruiloft van mijn zus binnenkort.. was toen uitverkoop en was maar 25 euro kwijt aan de jurk!
Ik ben nog steeds op zoek dus bedankt voor alle tips! Heb nog niet gevonden wat ik echt leuk vindt. Het jurkje wat ik noppies besteld had viel enorm tegen, die is dus retour gegaan.