Positiejurk gezocht...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Beeb87, 20 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ik ben op zoek naar een positiejurk die ik kan dragen voor een bruiloft en eigen partnerschap.
    Iets feestelijks maar wel netjes.

Nou ben ik daar erg krenterig in want ik zal hem verder weinig dragen denk ik. Mag dus niet meer dan zo'n 35,- kosten.

Heb jullie goede tips voor webshops?

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Bij Miss Etam en Bonprix hebben ze leuke. Ook Wehkamp had nog dingen in de aanbieding.

3. LaRambla

LaRambla Actief lid

15 jan 2015
    292
    4
    18
    West-Brabant
    Ik had tijdens mijn laatste 10 weken zwangerschap een bruiloft, kerst, oud en nieuw en mijn eigen verjaardag. Hiervoor heb ik een little black dress gekocht van mamalicious. Het was een strak kort jurkje met zwart kant er overheen en doorzichtige kanten mouwen. Had er een leren riem bij gekocht voor boven m'n buik. Dit jurkje was 50 euro (zonder riem) maar was het dubbel en dwars waard! Mamalicious Verkopen ze in verschillende webshops! Mocht je dat nog te duur vinden dan kan je op misschien op marktplaats kijken, er zijn altijd wel vrouwen die hun zwangerschapskleding verkopen.

4. Banana

Banana Fanatiek lid

29 jun 2014
    2.045
    621
    113
    Asos.com en dan naar hun eigen maternity lijn. Vaak leuke aanbiedingen!

5. MamaVanNuNog2

MamaVanNuNog2 Bekend lid

19 jun 2014
    540
    1
    0
    Asos.com! Echt heel leuk, snelle levering en veel (goed geprijsde) keuze
    Heb daar een jurk voor bruiloft broer gekocht

6. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hier ook voor de feestdagen geslaagd bij mamalicious! Mooie jurken en ook redelijk vaak in de aanbieding. Zelf zou ik, als het kan, wel in een winkel gaan passen. Vond zelf veel wat ik in het rek vond helemaal niet leuk staan, en wat verkoopster aandroeg wel ;)

7. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Bij zalando verkopen ze verschillende merken positiekleding, onder andere mamalicious en noppies. Daar zitten echt mooie jurken bij. Ik heb zelf een mooi zwart jurkje van mamalicious voor 40 euro.

8. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Bedankt meiden!
    Ga gelijk kijken :)

9. Cabb

Cabb Niet meer actief

Ik had bij Steps een hele leuke jurk die prima paste met dikke buik. Was in de aanbieding 35 euro. Strak bij je borsten en dan wijd uitlopend, a lijn heet dat geloof ik?

10. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.361
    113
    Vrouw
    Ik ben hier idd ook erg goed geslaagd voor de bruiloft van mijn zus binnenkort.. was toen uitverkoop en was maar 25 euro kwijt aan de jurk!

11. an12

an12 Actief lid

3 dec 2011
    487
    0
    16
    Vrouw
    huismama
    overijssel
    bij de prenatal hebben ze hele mooie jurkjes, en nu zijn die bijna allemaal in de aanbieding!

12. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ik ben nog steeds op zoek dus bedankt voor alle tips!

Heb nog niet gevonden wat ik echt leuk vindt.
    Het jurkje wat ik noppies besteld had viel enorm tegen, die is dus retour gegaan.

Deel Deze Pagina