Harde trekkende gevoelige, buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ch11, 21 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Ik heb altijd rond deze tijd van de middag .. Een ( heel moeilijk uit te leggen ) trekkende, zeurende harde buik. Ben nu bijna 6 weken.

Wat kan dit zijn?

2. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Ik zou zeggen, gezien je termijn, dat je buik zich aan het aanpassen is aan je baarmoeder. Dat alles gewoon veranderd. En misschien dat het bij jou wat sneller gaat omdat je al een kindje hebt. Anders zou ik het niet weten. Ik zoek meestal heel google af als ik iets niet kan vinden over wat ik heb, misschien vind je meer gelijke verhalen. :)

3. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Ik heb het ook vaak aan het einde van de dag, denk dat het de groei van je baarmoeder is en Het verplaatsen van je darmen.

4. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Ik heb dat nu ook nog regelmatig een paar dagen met momenten. Steek het maar op de groei van mijn buik en mijn buikspieren die oprekken..

5. Coortje88

Coortje88 Actief lid

10 nov 2012
    281
    193
    43
    Zuid-Holland
    Ik vroeg me dat ook vandaag juist af. Heb ook zo n trekkerig gevoel en beetje spierpijn gevoel soms. Vooral als je jezelf uitrekt of op je buik gaat liggen. hoort er blijkbaar dus bij.

6. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Ja precies!
    Ik heb dat dus meestal als er visite is geweest, ben ik misschien wat te druk geweest?! Na half uurtje liggen trekt het weer weg.

7. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    Ik had dit ook met 9 a 10 weken, nu wat minder. De VK zei dat het bandenpijn is en het groter worden van de baarmoeder.

Deel Deze Pagina