preggie pops

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door fluitekruid, 29 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,
    ik ben nu ong 8 weekjes zwanger van ons tweede kindje. Ik ben deze keer veel minder moe maar helaas wel misselijker dan de vorige keer. Nu kwam ik bij het googlen preggie pops tegen. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik had zelf iets van ; baat het niet dan schaad het niet. Ik woon vlakbij het contact adres dus ik ga ze zelf ophalen ipv ze te laten opsturen. Maar ik was erg benieuwd naar de ervaringen van jullie met deze lolly's. Het lijkt me namelijk erg vreemd om de dag te starten met het likken aan een lolly... Ik zie mezelf al liggen 's ochtends om 7.30 met een lolly in bed ;)

2. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    Ik had ze ook in huis gehaald. bij mij help het op het moment dat ik ze aan t eten was. daarna kwam het wel weer terug. ik had fruitsmaakjes, ze zijn wel lekker.

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik denk dat een gewone lolly of peperpuntje hetzelfde effect zal hebben. Daar zal alleen wat meer suiker ed in zitten.
    Het zal denk ik geen wondermiddel zijn tegen misselijkheid, zuigen op een snoepje is algemeen bekend dat het even kan helpen. Ik zou nooit van die, veel te dure, lolly's kopen :)

4. Denk ook dat je net zo goed gewone lolly's (of andere snoepjes waar je op moet zuigen, fruittella, mentos, dropjes) kunt nemen. Je kunt ook nog gemberkoekjes proberen, stuk goedkoper ook en gember helpt tegen misselijkheid ;)

5. limili

limili Bekend lid

24 apr 2013
    604
    7
    18
    Napoleon snoepjes...hielpen bij mij en mijn collega

6. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Nee bij mij hielpen ze niet.

Heb nu van die gemberzuigtabletten van seaband mama die werken wel. Ik combinatie met Okugest tabletjes van VSM.

Ik weet hoe je je voelt.. Pff

7. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mmm, jullie zijn er niet echt positief over. Misschien toch even op zoek naar iets anders.
    Het lastige is dat ik vegetarier ben en er gelatine in de meeste snoepjes zit. Normaal gesproken eet ik geen snoepjes dus ik denk dat het tijd is voor een nadere snoepverpakkinginspectie in de supermarkt.

8. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb chuppa chups gekocht. Ik heb er eentje op en mijn gehemelte is nu al stuk. Ik doe vast iets verkeerd ofzo. Lijkt ook niet echt te helpen tegen de misselijkheid. Ik vind gemberkoekjes echt smerig maar ga ze morgen toch maar kopen. Als het helpt dan zou dat fijn zijn.

9. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    En ik zal ookeens kijken voor okugest.

10. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik had bij de Tuinen toen gember snoepjes gekocht. Gin Gins heten ze. Natuurlijke snoepjes, zonder gekke dingen erin ;) die mag je als vegetariër ook hebben.

Gin Gins® Original Chewy Ginger Candy - Gin Gins Candies

Dat zijn ze.. Ik vond ze niet zo lekker;) maar ik zie op de site dat ze ook nog andere smaken hebben met gember.

Deel Deze Pagina