Hoi dames. Iedereen heb het steeds over ochtendmisselijkheid wat ik nog niet heb gehad. wel heb ik sinds 4 dagen iets vaags ben na 10 uur in de avond steeds kotsmisselijk en beroerd. hebben meerdere dames dit? groetjes celia
Ik ben zelf niet misselijk geweest 'savonds, maar was na tienen wel helemaal gesloopt. Misschien is het wel de vermoeiheid? Je lichaam moet nog wennen aan de nieuwe situatie en ik kan me zo voorstellen dat je daar ook 'savonds goed beroerd van kan worden. Of misschien toch iets te zwaar gedineerd? Ik hoop in ieder geval voor je dat je je snel wat beter voelt 'savonds.
Dat is grappig,heb ik ook..Nou kreeg het vanaf een week of 10 tot vorige week ongeveer...Nu is het er af en toe nog.Ik vond het ook erg raar,aangezien iedereen `s ochtends misselijk is.Erg vervelend maar ik ga meestal gewoon naar bed.De volgende morgen is het over.Sterkte meid
De misselijkheid komt vaak als je maag leeg is. Dat is bij veel vrouwen 's ochtends het geval, maar als jij om 5 uur hebt gegeten heeft jouw maag misschien om 10 uur zijn 'dieptepunt' en plaagt je met misselijkheid. Ik had het wel 's ochtends voor mijn ontbijt, maar dat verschilt echt per vrouw en per zwangerschap. Misschien helpt het om iets te eten nog 's avonds!
Hoi dames bedankt voor jullie reacties. ik ga ook meteen na bed in de ochtend is het meestal voorbij. Nou ik wacht wel af hoop dat het snel over is groetjes
Heb er ook last van. Wij eten meestal rond negen uur (lichte maaltijd) en wordt vaak ´s nachts wakker van de misselijkheid en opkomend maagzuur. Heb al een paar keer geprobeerd om ´s avonds het eten over te slaan, maar dan gaat het ´s ochtends weer mis.. Helaas geen tips voor je, maar blijf meelezen voor het geval iemand een goede tip heeft..
ik heb precies hetzelfde...maar bij komt het toch wel omdat ik sávonds niet zo heel veel eet omdat het dwars zit en dan krijg ik sávonds trek en daar wordt ik misselijk...ik heb het namelijk die 15 weken lang al... het wordt wel iets minder maar ben nog steeds niet super lekker s'avonds.. heel vreemd maar ja... heel veel succes en ik hoop voor je dat het overgaat.. groetjes vivian
ochtendmisselijkheid is eigenlijk ook gewoon een verkeerde naam. Ik kan op elk moment van de dag ineens misselijk worden en gaan spugen.
Ik had het ook 's avonds. Het klinkt misschien raar, maar ik dacht beter 's avonds dan 's morgens. Ik ben juf en ik zou het verschrikkelijk vinden als het overdag was geweest. Als ik 's avonds kookte had ik echt geen trek in eten meer en kwam het er zo weer uit, maar als mijn man kookte kon ik wel iets eten en het beter binnen houden. Misschien is dat een idee, verder weet ik het ook niet. Met 16 weken was het over. succes!!!
Ik heb me ook echt een tijd 's avonds zeer beroerd gevoeld...moest echt zorgen dat ik al vroeg iets at, anders kon ik dat niet eens meer door de misselijkheid. Mijn remedie was: vroeg naar bed....niet echt gezellig, want mijn dagen leken zo te bestaan uit werk-slaap-werk-slaap, maar ik trok dat beroerde gevoel erg slecht 's avonds. Nu is het vrijwel weg...af en toe sluipt het nog even toe...
Ik was de hele dag en nacht continu kotsmisselijk, vreselijk. Je kunt het op ieder moment van de dag krijgen. 's Avonds was t bij mij vaak ook nog erger dan 's morgens, dan kon ik soms echt helemaal niets eten, waar ik dan weer van ging kokhalzen door de lege maag. Bah, wordt er nog steeds naar van als ik er aan denk...