Witte broek maat 48 (Miss Etam) en exact dezelfde broek in het zwart Bekijk bijlage 24444 De broeken rekken flink mee. Ik heb maat 50 en er kon een tweelingbuik in
Leuke buikbanden. Ik heb maat 50 en er kon een tweelingbuik in dus ze rekken goed mee Bekijk bijlage 24447
ik vind de banden wel leuk maar helaas ik heb nog niet z,n mooie ronde buik haha. Das een nadeel van zwanger zijn met overgewicht hihi.
Ik had in het begin ook geen mooi rond buikje maar doordat de banden bedrukt zijn viel dat dus niet op. Bekijk bijlage 24979 Dat was met 16 weken en vooral buik van mezelf Ik dacht in het begin ook dat het me niet zou staan en dat het te vroeg was omdat ik al zoveel buik zelf had maar het stond juist leuk
de buikbanden staan je idd heel mooi maar bij mij is me onderbuik nog niet zo groot als me bovenbuik haha meet 2 buiken nu. Nouja misschien komt dat nog iets verder in de zwangerschap. Als je ze dan nog niet verkocht heb dan wil ik ze wel overnemen zodra ik een mooie buik heb dan zal ik je nog eens een berichtje sturen om te kijken of je ze nog hebt. xxx
Kijk eens goed naar de foto, bovenste buik zaten geen kindjes maar onderste wel en de onderste buik is kleiner Maar ik hoor het wel als je ze wilt en ik ze nog heb
wat een mooi kleding zeg ik had dat niet zo mooi waar haal je dat toch vandaan ik ben nog niet zwanger anders had ik het echt wel van je over gekocht super mooi hoor...