ik heb 4 lange zwarte broeken stretch van invorm van de prenatal liggen. de maat is volgens mij xl. je kan ze stellen met zo'n elastieke band met een knoop zodat je geen gapend gat hebt bij je rug. ik ben zelf 1,73 en de broeken vallen mooi lang. ik vraag er 5 euro per stuk voor. ik hoor het wel.
he wat leuk gefeliciteerd ik heb ook nog wat zwangerschapskleding liggen. Je hebt toen ook die banden van me gekocht.groetjes inge
Wat voor kleur schommel zoek je?? Mijn vriendin heeft er nog 1 staan en die is net 5 maanden oud. Maar die kleine van haar gaat in zo'n jump stoeltje dus vind de schommel niet zo leuk.
met schommelstoel bedoel ik echt een stoel voor mij om in te zitten met borstvoeding geven. French. ik ben wel geinterseerd heb je foto's?
ik heb nog al mij posititiekleding, en verkoop alles. jeansshort, 3kwartbroek , een paar lange broeken, shirtjes, tuniekjes,vanalles en nog wat. allemaal zeer moderne kleding vanaf maat 40. ben erg zuinig op mijn kleding dus allemaal nog als nieuw. bj intresse hoor ik het wel, kan ik foto's sturen
up, ik ben nog op zoek naar een schommelstoel voor mezelf met de borstvoeding straks en positietopjes
Ik Heb nog wat kleding in de maat 42/44 liggen ik hoor wel of je nog interesse hebt. Ik heb vooral veel shirts liggen in maat m en l.
Hoi ik heb ook nog wat liggen...... 4 x tops van supermom met de teksten do not touch, perfect house wife, virgin?, iam still sexy...... 1 jurk van mamalicious 1 tuniek 1 rok de maat is 42-44 ik hoor wel off je geinstreseerd bent en zoja dan kan ik foto;s maken!