Wie heeft ze liggen uit de Babydoos van Prenatal en doet er niets mee? Dan wil ik dat fijne lepeltje overnemen aangezien die van ons helemaal op is (afgekauwd door Joey) Als je mij blij kan maken, graag een PB aub!
hoi even een mailtje naar nutricia en vragen waar je ze kan kopen. je ontvangt er dan een thuis. ik heb dit ook gedaan opdat dit kevin zijn favorite lepels zijn.
hoi hoi ik heb een blauwe .. en dan een vierkant op het eind met een beebje erop ... bedoel je die want die mag je zo hebben van me hoor !! roept u maar .... grtz van Emma29
oh sorry ik dacht dat dit pb was .,. maar niet dus .. stuur me maar pb als je hem wilt kan ik gelijk zoeken waar het nu zit ... solly
Ik heb er nog 4 van olvarit. Marktplaats.nl > lepeltjes - Kinderen en Baby's - Babyvoeding en Toebehoren Misschien heb je er iets aan. Groeten Chantal.
Als je belt of een email stuurt naar Olvarit krijg je er een paar gratis thuis gestuurd. Heb ik ook gedaan met de lepeltjes maar ook met die fijne grote spuugdoeken uit de babydoos.