ha meiden! Wie van jullie heeft er nog een leuke site, waar je betaalbare positiekleding kan kopen! Voor een maatje groter?
Welke maat zoek jij eigenlijk? Heb 1 leuke spijkerbroek laatst bij de Prénatal gekocht, maatje 46. Zit erg fijn.
ook 46! Heb net via babyonboard.nl 2 broeken besteld. Van mamalicious. Moet je anders ook even kijken. Zijn maat xxxl. Valt als 46. Je kan ze altijd terug sturen! Ik ben heel erg benieuwd. Hebben ook band over buik!
He Xena, Ik weet niet of je me nog herinnerd? Ben een tijd niet op zwangerschapspagina geweest. Jij zat toch ook bij de afval race? Onze eerste kindjes schelen niet veel maar de tweede zitten nog dichter op elkaar Dat is toevallig. Ik ben ook een maatje meer en meestal kan ik wel slagen bij miss etam. De spijkerbroek van mamalicious zit mij super.
@tanna! Wow!!! Das super! Jaaa tuurlijk herinner ik je me nog! Overigens nog niet gespot hier in Waddinxveen! Je had een paarse wagen toch? Tenminste ik dacht dat we het daar over gehad hadden in de mail haha! Wat leuk zeg dat jij ook weer zwanger bent! Gaat het goed met je? zooo en nu weer on-topic! Heb dan nu die broeken besteld van ML Dus ben heel benieuwd! Ik begreep dat de Miss Etam geen positie meer gaat verkopen! hmmm.. dan kunnen wij nergens meer in de buurt positiekleding kopen! Behalve in de grote stad! Wel via de wehkamp nog wat besteld! Ga ik vandaag ophalen!
@ XenaHoi inmiddels is de wagen een grijze familie wagen geworden. Inderdaad nog niet gespot in waddinxveen. Ga jij nog op zwangerschaps gym? Ik heb me net op gegeven. @ all: Ik heb inderdaad ook wat via wehkamp besteld en dat beviel goed op 2 kleding stukken na. Lekkere zomerjurkjes ik werd er alleen nog groter in als dat ik al ben. Gaat miss ettam stoppen met positie kleding waar moeten we dan heen met onze pas vorm. H&M daar pas ik niks van daar zijn zelfs de grotere maten voor de smallere vrouw
ohh haha ik bedoelde de kinderwagen! ja ik dach tdat 1 van de meiden van december mama's dat zei... ff navragen.. idd bij h&m pas ik ook niet alleen in die leuke hsirtjes die lekker wijd vallen maar ja, die kan ik nooit vinden haha ja ga ook nog op gym.. tenminste yoga. Heb ik bij jesse ook gedaan waar ga jij?
2 weken terug ook op zoek gegaan naar leuke positie-broeken. Ik ben uiteindelijk geslaagd bij de C&A voor een maatje 34 die ook moeilijk te vinden zijn, voornamelijk hingen er broeken in grote maten zo rond maat 46.
@ Xena: Ik heb bij michelle mensediek gedaan en ga dit keer gewoon op zwangerschaps gym van de vierstroom. o ja en kinderwagen is blauw. en staat nu op zolder. on-topic Ik ben nu op zoek naar mooie linnen broeken de gene van vorige keer vallen omste beurt uit elkaar. Iemand nog tips?
Ik vind dat Mammalicious klein valt, en maat 46 lijkt wel maatje 42. Ze hebben leuke broeken maar passen mij nooit . Dat meen je toch niet dat Miss Etam geen positiekleding meer gaat verkopen? AAARCH dat was de enige winkel waar ik kon slagen! Wehkamp heb ik nou ook wel gezien, ze hebben al zolang ik zwanger ben dezelfde kleding en er wordt niks aan toegevoegd. Kan daar dus ook niet slagen. Ik ga eens kijken op babyonboard.nl ...
hoi meiden kijk een sbij H&M daar heb ik destijds me kleding vandaan gehaald, maatje 46 ook bij C&A hadden ze veel ps. je mag het evt overnemen
Nou, heb een broek van Mamalicious besteld, hoop dat ie past. Bij ons bij de H&M hebben ze geen positiekleding helaas
Ik had dat probleem juist met positiekleding dat vaak te groot viel. Had geen grote buik ook dus kleding sloot vaak niet mooi aan. Maar ben toen bij miss etam juist wel geslaagd. En volgens mij hebben ze daar juist ook grotere maten. En anders hier even kijken Positiekleding grote maten suc6! Enne offtopic, 2 meiden uit w'veen haha hier ook een!
meiden ben niet meer zwanger maar bij de miss etam hebben ze grote maten ik heb zelf maat 46 ook en soms 48 zelfs.
ik was gister bij de etam. heb normaal maat 46 en koop al jaren bijna al mijn kleren daar. ik ben pas 5 kilo aangekomen en draag van voren. nou, ik paste geen enkele positiebroek!! was er helemaal pissig over!