Oké, even bijlezen Maia jeetje das schrikken!! Gelukkig niks ergs... Penny die beker wou ik ook gaan kopen, komende week... verkopen ze ook bij baby dump . Littlestar welkom!! Lycka fijn dat de nachten al beter gaan! Engeltje wat een boefje is hij toch!! Heerlijk ventje!! Balen dat het drinken en ontlasting wat minder gaan!! Hopelijk snel verbetering Hoe is het met jou Cin he bah meis! Beterschap en veel sterkte met je meisje!! Leiden: is hier ook in de buurt... 40 minuutjes rijden Hier gaat goed! Heb besloten de muur te ander behangetje te geven ipv turqouise te maken... hihi. Verder nog even druk met opruimen, probeer ruimte te maken, maar op de een of andere manier lijkt het alsof er steeds meer bijkomt ipv weggaat... nog maar beter opruimen/uitzoeken dus! De vakantie zit erop... maandag begint de school weer!! Heerlijk, de kids zijn er zo aan toe!
Vandaag bij het cb geweest. Ze deed weer een beetje moeilijk over Sofies gewicht. In hun curve zag het er wat ernstiger uit, maar in mijne valt het allemaal wel mee En ze ziet er echt niet mager uit
Waar doen ze moeilijk over dan? Ziet er toch hartstikke netjes uit? Ja, de lijn buigt af, maar dat hoort toch ook bij bv kindjes? Eerst vaak flink omhoog en daarna zakt het af. Zolang ze gezond is en lekker actief is is het prima toch? Op sommige cb's zitten zulke zeikers! Valt me trouwens op dat jullie ondertussen allemaal naar t cb moeten en wij niet! Met 11 maanden pas weer hier en dan komen ook die nare prikjes weer Zijn jullie kids nou ook zo ontzettend aan t boeven? Quinten heeft echt zat speelgoed en ik wissel het genoeg af, maar hij speelt er 5 tellen mee en gaat daarna toch echt liever naar de kastjes, laatjes, kinderwagen, slippers, enz,enz..... Hij maakt er ook echt een spelletje van! Hij kondigt het aan als hij iets gaat doen wat niet mag door me te roepen, heel ondeugend naar me te kijken en dan heel hard te kruipen naar bijv de kastjes en als ik hem er dan weghaal gaat hij keihard lachen! Lekkere dreumes! Vanmiddag met slapen was hij ook weer lekker bezig, steeds staan in bed gillen en speen eruit gooien. Op een gegeven moment lag hij onder zijn bedje, dus ik kroop eronder om zijn speen te pakken, maar hij dacht dat ik kiekeboe met hem speelde en moest zo hard lachen dat hij ervan omviel hahaha zie dan je gezicht maar eens strak in de plooi te houden!
Lycka wat apart he?! Het buigt wat af, maar normaal lijkt me... ze worden nu ook eenmaal actiever! Engeltje wat een kleine boef!! Haha grapjas eerst roepen en dan vervolgens snel iets doen dat niet mag... Hier valt het mee, B doet wel dingen en kruipt ook snel... hihi! Maar over het algemeen genoeg aan: ahah... soms zegt ie: uhuh en dan toch doen haha! Het echte opvoeden kan beginnen... Wat een kleine grapjas... hier ook speen uit bed, omdat meneer staat. Als ik dan naar hem toe ga, gaat ie staan springen in bed...
ENgeltje, V is een grote bandiet. Ik kan hem soms achter het behang plakken . Hij luistert totaal niet naar nee of wat dan ook. Hij wil het veels te graag ontdekken allemaal. En dan niet 1x, maar 100x, zucht... Ach ja, het gevaarlijke spul heb ik weg gezet. De rest blijf ik nee zeggen, ook al haalt het niks uit voor mijn gevoel . Vanochtend zat hij weer lekker te kliederen met het drink bakje van de kat. Of blaadjes van planten af te halen. Of proberen het nep hout van de gashaard te pakken... Ik blijf bezig iig! We krijgen vandaag weer een kijker voor ons huis, dus ik ga weer even extra poetsen .
@lyca mooie curve toch ! Ja buigt iets af maar dat is toch geen probleem ? Ik moet 29ste weer naar het cb , ben erg benieuwd . Ze is wat afgevallen vorige maand en daarna stil blijven staan qua gewicht. Volgens de ka heel normaal en echt niet erg gezien ze vrij zwaar is . Het cb zal daar wel weer anders over denken haha
Hahaha gelukkig is Quinten dus niet de enige deugniet ( had ik ook niet verwacht hoor ). Het echte opvoeden is idd al beginnen ja! Merk wel dat t toch wel effect heeft hoor om erg consequent te zijn! Alleen nu nog echt luisteren dan @ littlestar: waarvoor lopen jullie bij de la als ik vragen mag? @ sammie: thnx nog voor de link van de Hema! Het eerste gratis gratis album is af en de tweede is nog in de maak
Wij lopen bij de ka vanwege reflux en kma. Ze kwamen hier pas laat achter waardoor haar slokdarm bijna ontstoken was. Door haar reflux wilde ze de hele dag door eten om het zuur weg te spoelen waardoor zeveelte ssnel groeide , 1, 5 - 2 kg per maand. Op t laatat ruim 300gr in een week tijd Dat vond de ka te veel van t goede en moesten dus met 7, 5 maand direct stoppen met bijvoeding. Omdar ze bang waren dat ze dit niet zou pikken wilde ze haar opnemen zodat zij het voot ons konden "resetten" maar we wilde het eerst zelf proberen en in combi met de medicijnen ging het super goed ! Nu zijn we met 9 maanden weer langzaam begonnen met bijvoeding
Goedenavond. Gisteren leuke dag gehad, met Tim ook alles goed gegaan, alleen denk ik dat hij de waterpokken heeft. Minimaal, zijn er een stuk of 10 dus ben benieuwd of dit het is of dat het meer wordt. Wel balen, want grote kans dat hij ze nog eens krijgt. Hij lijkt geen last te hebben van het uit bed vallen, gelukkig maar. @littlestar: welkom Boef, ja hier ook. Het logeeradres was niet babyproof en dat hebben ze geweten ook hihi.
@ littlestar: jeetje wat heftig zeg dat het zover heeft moeten komen! Kan er toch zo boos om worden als artsen vaak niet goed inspringen op refluxklachten! Ik vond dat t bij ons al te ver was gegaan, maar als ik jouw verhaal zo lees..... Fijn dat het nu met de medicijnen wel beter gaat en dat jullie weer langzaam kunnen starten met bijvoeding. Vind je dat niet spannend om weer te geven, of worden jullie er nu wel goed in begeleid? @ maia: waar zitten de "waterpokjes" bij hem? De laatste tijd komt namelijk de hand mond en voet ziekte ook steeds vaker voor en dat lijkt er heel erg veel op alleen zijn het meestal een stuk minder blaasjes. In tegenstelling tot wat de naam zegt kan dit overigens ook op de billen en beentjes zitten.
Goedemorgen Littlestar jeetje das behoorlijk heftig!! Gelukkig lijkt de medicatie goed te werken! Maia ook al zo'n klein boefje dus! Hihih MamaF rustig aan!! Wij lopen niet weg Hier rustig weekendje gehad... D is uit logeren en gisteravond met mijn meissie de verschrikkelijke ikke gekeken, leuke film! Nu ligt de kleine man alweer te tukken en zit mijn meisje k3 en de kattenprins te kijken. Zo nog ff wasje draaien/ophangen en vouwen... en dan is het grootste gedaan. Dan lekker naar mijn ouders. Morgen begint de school weer... mijn meisje vind het zo spannend!! Logisch; nieuwe klas, nieuwe juf(fen)! Jeetje ze gaat gewoon al naar groep 2!! Trotse mama dus Fijne zondag!
Deel twee al weer!! Littlestar welkom! Wat zielig dat je kleintje zo lang met reflux heeft rondgelopen. Gelukkig gaat het nu beter. Maia, wat schrikken dat hij uit zijn bed was gevallen! Ik was hier ook bijna te laat, ik hoorde dat ze wakker werd en ze had zich al opgetrokken. Tien tellen later en ze had misschien ook op de grond gelegen. Toen gelijk alles op de laagste stand gezet, (wat ik al een tijd van plan was) dit is alweer even geleden hoor. Boeven: hier echt heel ernstig, speelgoed is alleen leuk als mama meespeelt. Anders worden kastjes en laatjes opengetrokken, en lekker gespetterd met de drinkbak van de hond. Ze kan nu ook overal bij, want ze kan staan en stappen met vasthouden. Schema momenteel (ongeveer) 7 uur BV 9.30 fruit 10.30 slapen 12.30 BV 13.00 Boterham 16.00 slapen 17.00 BV 18.30 Groente 20.30 Badje 21.00 BV De nachtvoeding heeft ze nu twee dagen achter elkaar over geslagen. Ik wil minimaal een jaar BV geven, en daarna zie ik wel. Ik heb geen harde grens voor mezelf.
mag ik ook mee praten ? .. ben net lid , las wel altijd al mee.. officieel ook geen oktober mama , zocht naar november mamas maar die zijn niet super actief..
Welkom Jmay. Vertel, jongetje, meisje, net zo boevig? @engeltje: denk geen hand, mond voetziekte, het zit hier op andere plekken. We gaan het zien. Hij lijkt er gelukkig niet ziek van.