MissEtam en H&M voor bovenkleding. MissEtam's broeken vind ik waardeloos en H&M valt zeker 2 maten kleiner. Broeken heb ik van Noppies; gewoon positiemodezaken in je omgeving afbellen en vragen of ze ook Noppies hebben in grote maten. Voor mij hebben ze zelfs besteld, superbroeken zijn het!
Ik vind die broeken van Noppies zo duur, zeker omdat je ze maar een paar maanden aankan/hoeft. Ik zag trouwens net dat ze bij buikbanden.com ook buikbanden in de maat XL hebben... iemand daar ervaring mee of ze ook echt groot genoeg zijn?
hey hey hier heb je een site met linken er op die gaan naar sites met grote maten voor positiekleding http://grotematenmode.punt.nl/?gr=775105 gr agnes
Misschien bij de M&S mode? Daar hebben ze standaard grote maten in de collectie die ook gewoon normaal uitvallen. Goed betaalbaar en meestal ook best leuk. Of ze echte positiekleding hebben weet ik niet.
Ik heb voor mijn Noppies-broeken 75 euro betaald, vind ik niet veel, want er zit zo'n elastieken band in en ik had hem al na de eerste maanden aan. Ik heb nog genoeg ruimte over in dat elastiek. Op de kont en benen ben ik ook niet aangekomen, dus vind ik dat niet duur voor wat je ervoor krijgt! Ik heb een Noppies buikband onesize gekregen, maar die was dus veeeel te klein. In het voorjaar kreeg de winkel weer L/XL, dus ben benieuwd of die wel passen. Ze zijn iig wel heel mooi van Noppies!
Nee, M&S heeft geen positiemodelijn, maar voor tuniekjes en vestjes kom ik daar wel. Een gewone broek in grote maat valt toch anders dan een positiebroek in je eigen maat. Bij een gewone broek een maat (of twee) groter worden ze te lang en slobberen ze op de kont en benen.
Nah misschien ben ik dan een krent, maar ik vind 75 euro voor een positiebroek echt heel duur. Mijn gewone broeken kosten nog niet eens 75 euro en die kan ik veel langer aan.
Ok dat wist ik niet aangezien ik nog steeds niet in de positiemode mag Maar ik koop zelf graag kleding bij de M&S, en kan er altijd goed slagen. Ik heb zelf maat 44/46 maar vind dat het daar altijd goed past, als ik bij de H&M ga dan moet ik echt 10 maten groter voor het eens past, dat valt allemaal zo mini uit!
Over dat die kleding maar een paar maanden te dragen is, je de broek van Noppies die ik heb zit de band achter de boord (waar de knoop zit) genaaid. Dus kan na die tijd ook nog wel even, lijkt gewoon of je een shirt in je broek heb. Je kunt proberen of de band eraf te halen is. Of je kunt natuurlijk de broek ook op marktplaats zetten. Hoeft natuurlijk niet heel veel op te leveren, maar alle kleine beetjes helpen! En over de buikbanden, ik heb vandaag nog even gezocht en op Buikbanden.com kun je ook een mailtje sturen met de maat. Dus zouden ze hem ook in jou maat kunnen maken Mijn buik begint nog niet te groeien maar zodra het een beetje begint wil ik er echt 1 of 2 bestellen.
Ik ben allang blij dat ik wat kon vinden; ik weiger om 7 maanden in een herenjoggingbroek te lopen! Weet je wat ik duur vind? Kinderkamers van rond de 1000 eurie, dat geef ik er niet voor uit! Vergeleken bij dat valt de prijs van zo'n broek waar je bijna dagelijks plezier van hebt nogal mee. En ik heb er maar twee hoor.
En het is niet duur daar! Ik heb een fantastische winterjas daar gekocht voor 49,95! Bij H&M moet ik altijd vanalles aanpassen voor de maat, heel vreemd daar.
hoi ik ken het probleem ik heb me zwangerschaps broeken wel bij prenital gekocht en goed geslaagd lange shirts enzo heb ik bij hans textiel gekocht je kan ook van die speciale tussenstukken komen die je in je broek kan zetten succes ik ken het probleem ik moet alleen nog een winterjas echt een probleem en een ponsjo vind ik echt niks
In sommige H&M winkels, en ook op de site van H&M kun je de BIB (big is beautiful!) collectie kopen. Daar zit ook vaak wat leuks tussen, maar daar is het ook wel zo met de maten dat het de ene keer groter uitvalt dan de andere keer. Gelukkig is H&M niet zo duur, net als M&S.
Inderdaad, ik ben echt dol op de M&S. Ik koop daar zo ontzettend veel, het zit allemaal mooi, het blijft mooi, en ik vind het heerlijk dat ik eens niet de grootste maat uit hoef te zoeken en als ze sale hebben is het helemaal feest De H&M kan ik gewoon niet goed slagen, daar is de maat of de vorm van broeken voor mij gewoon niet goed, bovenstukjes pas ik altijd wel goed in.
Je hoeft je niet te verdedigen hoor. Ik gaf gewoon mijn mening, dat ik dat wel heel duur vind voor een broek. Maar gelukkig hoef ik nu ook nog niet in herenjoggingbroeken te lopen, dus kan ik ook nog gewoon ff zoeken naar betaalbaardere kleding. En 1000 euro voor een kinderkamer vind ik ook duur hoor Maar gelukkig heb je ook die een stuk goedkoper en dan zijn ze ook gewoon heel goed en heel leuk.