Onzeker

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door trotsemama27, 8 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemama27

trotsemama27 Actief lid

12 dec 2007
    151
    0
    0
    Hoi Allemaal...

Ik ben nu 11,5 week zwanger van ons tweede kindje en as dinsdag hebben we weer een echo, alleen ben ik dit keer zo onzeker! Kan me niet herinneren dat ik dat bij mijn vorige zwangerschap ook zo had. Mijn kwaaltjes zijn ineens verdwenen en ik kan ook nog niks merken aan bijn buik of borsten, nu heb ik wel gehoord dat het hebben of niet hebben van kwaaltjes of het verdwijnen ervan niks zegt maar toch knaagt er wel iets, ben zo bang dat ik dinsdag negatief nieuws te horen krijg terwijl ik zo graag blij wil zijn word er gek van! Herkend iemand zich hierin? Of zijn hier vrouwen die zwanger zijn waar ook ineens de klachten waren verdwenen? En wanneer kon je bij jullie merken dat je een buikje kreeg en dat je borsten groter werden? Nou ik hoop op wat reacties, misschien ben ik niet de enigste, verder tel ik af naar dinsdag. Groetjes trotse mama

2. channa

channa Actief lid

18 mei 2008
    231
    1
    0
    stylist
    ik had t ook na me 3de maand ik voelde me opeens niet zwanger meer...maar dat wil niks zeggen wees er maar ff blij mee..( vond ik ook moielijk ) wnat dat komt egt wel weer...maak je geen zorgen t zal allemaal goed gaan anders had je wel iets anders gemerkt...Dikke kusz

3. channa

channa Actief lid

18 mei 2008
    231
    1
    0
    stylist
    en me buik en borsten begonnen ook pas ong na de 3de maand..dont worry

4. trotsemama27

trotsemama27 Actief lid

12 dec 2007
    151
    0
    0
    dank je wel voor je opbeurende woorden. Ik heb geen krampen of bloedverlis gehad ofzo maar je hoort soms wel eens dat mensen vrolijk naar en echo gaan en dan ineens blijkt dat het hartje niet mer klopt, moet er echt niet aan denken!

5. channa

channa Actief lid

18 mei 2008
    231
    1
    0
    stylist
    dat is ook vreselijk mr ga dr maar niet vanuit want t geburt niet vaak...en je mag al bijna nog 2 daagjes ik weet cker dat t in orde is laat je t me ff weten dikke kusz

6. trotsemama27

trotsemama27 Actief lid

12 dec 2007
    151
    0
    0
    Ik kan haast niet wachten tot het zover is!

7. bloempje1987

1 mei 2008
    28
    0
    0
    Hilversum
    Ik wilde net hetzelfde onderwerp openen ;) Zie ik het hier al staan.
    Maar aangezien mijn vraag eigenlijk hetzelfde is, dacht ik kan ik hem hier plaatsen?

Ik ben vanaf 6 weken heel misselijk geweest, moe, pijn in mijn rug, pijnlijke borsten. Ik voelde me gewoon op en top zwanger. Maar nu voel ik sinds vrijdag, nu de 3e dag, helemaal niks meer.(ben vandaag 9 weken en 1 dag ;) ) Echt van de 1 op de andere dag zijn alle kwalen verdwenen.
    Dat maakt mij zo onzeker. Ik heb over 2 en halve week een echo. Dan ben ik 11 en halve week zwanger. Waarschijnlijk maak ik me zorgen om niks maar heeft iemand anders ook hier last van gehad?

8. channa

channa Actief lid

18 mei 2008
    231
    1
    0
    stylist
    hahah ja ...dat vertelde ik trotse mama okal...

ik heb eigenlijk de eerste 2 en 3de maand aleen mr lopen ovvergeven was heel erg misselijk en hield me eten niet binnen ( heel veel hcg hormonen ) ( zo ben ik erachter gekomen )
    en opeens na de 3mnd was er niks meer voelde me goed en had nergens meer last van had nog nie egt een buik dus voelde me helemaal niet zwanger meer ik dacht dat dit niet klopte want ik was zwanger en wou dat ook voelen...maar eigenlijk mag je er blij mee zijn dat je je even goed voelt..want dan zwanger voelen komt echt wel weeer....het is juist een goed teken dat je even niks voelt...t zou slecht zijn als je elke dag buikpijn of iets ands had..geniet mr even van t moment dat je nergens last van hebt en maak je geen zorgen het egt zwanger voelen komt nog ;) suc6

9. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    trotsemama27 ik herken het wel hoor ik heb dan ook zo 2 dagen last van me borsten heel licht miselijk maar mijn borsten zijn vandaag ook amper gevoelig.
    afggelopen week waren de klachten ook 2 dagen weg toen kwamen de klachten vann me borsten weer terug en ben nog wel moe .
    maar misselijk ook amper ook niet echt zoveel geweest.
    zou me proberen neit druk te maken ik heb dan al wel 3 echo's gehad inverband met mijn vorige MK en BBZ maar ik moet nu 20 juni voor nekplooimeeting maar ben ook bang dat het kindje niet meer leeft al moeten we gewoon positief blijven.
    het gaat meet goed als fout zeggen ze.
    de kans op mijn BBZ was 1 op 100 nou toevallig zat ik er bij maar komt dus gewoon weinig voor ook bij Mk

oja ook mijn borsten zijn niet gegroeit hoor en me buik ook amper ja je kan dus wel zien dat me darmen iets zijn uitgezet maar amper voor andere is het niet zichtbaar
    sucses

10. channa

channa Actief lid

18 mei 2008
    231
    1
    0
    stylist
    hej bengeltje naar zeg van de vorige ...dan zal t dit keer wel goed gaan daar geloof ik in...suc6 en sterkte...

11. Sara1976

Sara1976 Actief lid

11 jul 2006
    233
    0
    0
    Hier ook precies hetzelfde!
    Zat ook al te twijfelen een onderwerp hierover te openen.
    Mijn klachten zijn al een paar weken een stuk afgenomen, terwijl ik vanaf week 7 ongeveer erg misselijk werd.
    Inmiddels heb ik al 3 echo's gehad, met 7,4 weken, 8,4 weken en 9,4 weken, ivm met mijn 2 eerdere missed abortions. Na de laatste voelde ik mij goed, en had echt het gevoel dat het wel goed zat.
    Maar nu vind ik het weer erg spannend, voel me helemaal niet meer misselijk, al lust ik nog niet alles. Ook mijn buik lijkt niet verder te groeien, en eerder minder dik te zijn. Ik kan alles wel verklaren, maar toch maakt het me onzeker. Vooral omdat mijn 1e zwangerschap zo anders verliep. Voelde veel meer in m'n buik, en was misselijk tot ongeveer 20 weken.
    Ik heb vrijdag 13 juni weer een echo.
    We duimen voor elkaar!

Liefs Sara

12. trotsemama27

trotsemama27 Actief lid

12 dec 2007
    151
    0
    0
    Dank jullie wel voor jullie reacties, wat fijn om te horen dat ik dus niet de enigste ben die zich hierover druk maakt en die zich zo voelt, we moeten inderdaad elkaar maar steunen en hopen dat het voor ieder van ons goed goed blijft gaan! Wat ik me afvraag is of er ook nog meiden zijn die dus net als ons ineens klachten vrij waren en daarna toch een goede echo hadden? Zou fijn zijn om daar wat van te horen!

13. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    let maar op dat die kl;achten neit voor lang weg zijn
    ik dachde ook ojee klachtvrij wat nu maar had toen ookgoede echo en gekke is na de echo kreeg ik ze net zo hard weer terug

14. channa

channa Actief lid

18 mei 2008
    231
    1
    0
    stylist
    ik heb ook geen klachten en me laaste echo was perfect...dat je je niet kut voelt of misselijk bent wil niet zeggen dat er geen leven meer in je iss...t gebeurt wel eens maar ga dr nou mr niet vanuit van je druk maken wordt t egt niet beter suc6

15. loncocacola

loncocacola Actief lid

13 jan 2008
    302
    0
    0
    Dit is ook zo herkenbaar voor mij. En ook ik maak me er zorgen over of alles nog goed gaat met het kindje. Sinds 2 weken zijn eigenlijk ook al mijn klachten verdwenen en voel ik me ook helemaal niet zwanger. Misselijk was ik alleen in het begin 1 of 2 dagen maar, daarna nooit meer. Ik kon de eerste weken nauwelijks iets door mijn keel krijgen, maar nu lust ik alles weer. En mijn borsten zijn helemaal niet meer gevoelig en dit terwijl ik in het begin er wel last van had.

Ik heb volgende pas weer een afspraak bij de verloskundige en hopelijk gaat ze dan weer naar het hartje luisteren, dan ben ik toch wat meer gerustgesteld. Het duurt nog zo lang tot de 20 weken echo.

Misschien hoort dit er allemaal wel bij in het tweede trimester, ik weet het ook niet zeker. Ze zeggen dan toch dat vrouwen het fitste voelen in het tweede trimester, daar hou ik me dan aan vast.

16. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Hier in het begin helemaal geen klachten gehad, behalve vermoeidheid. Moest mezelf heel de tijd blijven herrinneren dat ik zwanger ben. En dat tot dat mijn buik begon te groeien. Het zal allemaal wel goed zijn probeer vertrouwen te hebben in je lichaam.

17. Sara1976

Sara1976 Actief lid

11 jul 2006
    233
    0
    0
    Trotsemama,

Hoe laat heb je vandaag je echo? Zal voor je duimen!
    Laat je het even weten?

Groetjes Sara

18. roos80

roos80 Actief lid

22 jul 2007
    147
    0
    0
    Volgens mij is je HCG piek op z'n hoogst rond de 10 weken, daarna neemt ie HEEL erg snel af. Lijkt mij logisch dat je dan veel minder symptomen voelt.
    Ik ben de kwaaltjes ook al best zat dus ik zit er echt op te wachten dat ik minder ga voelen!

19. bloempje1987

1 mei 2008
    28
    0
    0
    Hilversum
    @trotsemama27: Hoe is de echo gegaan?
    Denk dat we allemaal wel benieuwt zijn...

20. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Dat klopt, dus het is heel normaal dat je zwangerschapsverschijnselen na een aantal weken afnemen. Maak je niet druk, je krijgt er snel genoeg weer nieuwe voor terug ;)
    Maar ik weet uit eigen ervaring hoe onzeker je kunt worden als je ineens niet meer voelt zwanger te zijn. Dat had ik bij mijn vorige zwangerschap ook, en alles is goed gegaan!

Groetjes, Wendy

Deel Deze Pagina