Dames, Laatst las ik op diverse websites dat je hooguit een maatje groter moet kopen als het gaat om positiekleding. Nu ging ik vandaag positiekleding passen bij de H&M en wat schetst mijn verbazing, zelfs maatje 44 was te klein. Terwijl al mijn broeken maat 38 nog passen alleen de rits of knoop niet dicht gaat. iemand hier nog meer last van. Dacht heel even dat ik echt zo dik was geworden maar toen realiseerde ik me, dat mijn kleding nog wel past maar de broeken een probleem zijn aan de bovenkant.
Ter geruststelling ik heb hetzelfde bij een H&M broek. Deze is maat 42 en begint zelfs al wat krap te zitten. Mijn andere positiebroeken zijn maat 38 en zitten prima. Ik voelde me in eerste instantie ook een reuzin, maar het valt mee .
Hier ook het zelfde hoor met de broeken van de H&M. Had het altijd met de gewone mode al en met de positie mode ook. Volgens mij hebben ze gewoon een wat kleine maatvoering. Ik vind de broeken van Mamalicious persoonlijk ideaal. Ze zitten lekker, hebben een hoge band die lekker helemaal over me buik gaan. Heb ze heel de zwangerschap al aan en pas ze nu nog steeds zo op het einde. En ook niet verkeerd is de prijs. Voor 40 euro heb je al een spijkerbroek.
Ja, toen ik in verwachting was en op zoek ging naar een fijne positiebroek bij de H&M kwam ik ook uit op een maatje 44 En dat terwijl ik op dat moment nog in mijn maat 38 broeken liep. Hahaha! Ach... lekker belangrijk. Als de broek maar mooi is en lekker zit!
en wat nog meer balen is??? alles wat leuk is is uitverkocht, zelfs online! ik noem het de-maatje-te-klein-winkel:x
Snoet, je hebt gelijk hoor, was ook online aan het kijken, maar alle leuke dingen zijn alweer uitverkocht....
ja hoor,klopt helemaal. heb in het begin van de zwangerschap een aantal broeken bij miss etam gepast,maatje 38 en ik verzoop erin. bij de h&m paste een 38 me niet,kreeg hem niet eens omhoog... heb er toen 3 broeken in maat 40 gekocht,zaten toen erg lekker,allen 2 van die broeken kan ik nu niet meer aan. mijn jeans gelukkig wel8)...
OOh gelukkig haha dacht ok al dat het aan mij lag. Hier ook normaal mt. 38 en nu in de H&M broek mt. 42 en begint onderin mijn buik al wat te duwen.
Ik vond H&M echt een drama met broeken, ik vond ze te kort, te wijd om de heupen en te strak om de buik. Ik heb ze gewoon niet gekocht. En ik vind hun bovenkleding ook heel matig, en hun voedingsbeha's hebben beugels (wat echt NIET aan te raden is, maar da's misschien persoonlijk). Ik heb met mijn zwangerschap veel Mamalicious en Noppies gedragen. Mamalicious is niet duur
Zelfde probleem hier....zo pas ik met gemak in positiebroek maat 36 van vele andere merken.... maar HM moet ik in 38 hebben en heb er nu zelfs 1 in 40 gekocht. Dus ik draag een 38 en een 40 en ze zitten gewoon hetzelfde. Maatvoering bij HM is echt knudde!
Ik heb zelfs 2 tot 3 maten groter en dan nog zitten ze strak. voor diegene die Mamalicious noemde, waar kan ik dit kopen?
Hmmm ik wil namelijk positiekleding gaan kopen bij de h&m maar heb je dan wel nog iets aan je kleding als je verder bent? Mamalicious kun je bij babyplanet en prenatal kopen volgens mij!! En via internet...maar ja vindt ik moelijk je moet het toch ook passen he?
Broeken bij H&M paste mij totaal niet. Heb er nu van c&a en die zitten gewoon heerlijk! Draag ze al bijna 20 weken en ze zitten nog altijd hetzelfde Daar heb ik de normale maat wat ik anders heb.
Mamalicious verkopen ze bij BabyPlanet, Prenatal en volgens mij heeft de Babydump het ook maar dat weet ik niet zeker meer.
Ik heb dus helemaal geen problemen met de broeken van H&M. Ik draag nu dezelfde maat positiebroek (soms zelfs een maat kleiner) dan ik zonder zwangerschap heb !? En mijn buik is (voor 20 weken) enorm groot! Ook de band is niet te klein of te strak! Topjes draag ik ook dezelfde maat als voor mijn zwangerschap! En aangezien ik van nature bh-maat 80DD heb, heb ik wel voedingsBH's maat 80E van hun met beugel, zonder beugel krijg ik veel te veel last van mijn rug.
Ik denk dat dat ook veel van je eigen model en het model van de broek afhangt. H&M is bij mij meestal sowieso veel te smal van benen, dus dat was nu ook niet anders Als ik, niet zwanger zijnde, een broek bij c&a koop zit ik ook altijd een maat of 2-3 groter. Nu zit ik ineens in m'n zelfde maat...
ik had laats een hoop kleding besteld ook bij H%M onder ander een spijkerbroek, wij een dagje efteling(had lange jas aan, wil ik mijn broek even goed doen dacht ik bij mezelf voel ik dat nou goed een blote bil was me broek uitgescheurd echt zo stom en heb maat 36, zou die broek soms ook te strak zijn of zo ? Gelukkig had ik lange jas aan en was het wel goed weer opzich .
Ik had maat 40 van de Miss Etan en maat 44 van H&M. Maar wat voel je je toch slecht, als je zón grote maat uit het rek moet pakken.....
idd en ze lijken toch al zo groot door die banden die er aan zitten. De eerste keer toen ik ging shoppen had ik echt zo iets van o nee hoe oncharmant! Als je ze eenmaal aan hebt valt het wel mee maar....