inleiden met 37 weken

Discussion in 'Zwangerschap' started by jaimy22, Mar 30, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jaimy22

jaimy22 Actief lid

Jun 28, 2007
    210
    5
    18
    hallo meiden,

wil even me verhaal kwijt!
    ik loop nu vanaf vorige week vrijdag onder controle van de gynaecoloog i.v.m hoge bloeddruk vorige week woendag werd ik door mijn verloskundige meteen door gestuurd naar het ziekenhuis met een onderdruk van 95 vrijdag was die onderdruk zelfs 105 moest meteen aan de medicijnen om me bloeddruk te verlagen.

vandaag weer op controle geweest en de medicijnen hebben gelukkig hun werk gedaan had nu een onderdruk van 80.
    toch zei ze dat ik er vanuit moet gaan dat ik ingeleid wordt met 37 weken.
    ene kant ben ik blij dat ik zo me kindje eerder in me armen heb andere kant heb ik het gevoel dat ik me zo moet omschakelen zou betekenen dat ik al over ong 4 en een halve week ons kindje in me armen heb

zijn er hier nog meer meiden met deze of soort gelijke ervaringen

liefs suzanne

2. Kelly19

Kelly19 Actief lid

Jan 26, 2006
    383
    0
    0
    Noorden des lands
    hoi hoi,

ja dat is wel even schikken he!
    Ik heb vorige week te horen gekregen dat ik ook ingeleid ga worden met 37 week, ik gebruik al vanaf het begin van de zwangerschap medicijnen voor me bloeddruk en tot nu toe is die aldoor stabiel en niet hoog (onderddruk 85 of lager)
    Toch gaan ze mij ook inleiden.
    Vandaag heb ik weer een controle en ga toch nog eens vragen hoe het allemaal in zijn werk gaat want zou toch liever willen wachten tot het zelf begint omdat ik geen klachten heb en alles tot nu toe enorm goed gaat.

Succes!

Groetjes

3. jaimy22

jaimy22 Actief lid

Jun 28, 2007
    210
    5
    18
    ja is inderdaad wel schrikken je leeft je hele zwangerschap naar een bepaalde datum toe en dan gaan er plots vier weken vanaf
    wel heb ik begrepen dat het beter is voor de gezondheid van de moeder , dat het beter is om in te leiden voor het kindje dan te wachten tot het vanzelf begint

spannend zeg dat je vandaag weer controle heb , weet jij eigenlijk hoever van te vorgen je de datum krijgt te horen en zal dat dan precies met 37 weken zijn ??
    laat je ff weten hoe het was vandaag

groetjes suzanne

4. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ik wordt ingeleid met 38 weken vanwege ernstige BI klachte
    en ben dan net 38+1 maar dat komt door pasen die er tussen zit
    anders wordt je idd precies met 37 of 38 weken ingeleid

5. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

May 6, 2007
    1,502
    47
    48
    student
    België
    Ik kan mij goed voorstellen dat dit wel eventjes schrikken geweest is. Toen ik 37 w en 5 dagen was ben ik binnen geweest in het ziekenhuis omdat we dachten dat het begonnen was. Uiteindelijk was het vals alarm. Omdat onze dochter aan de kleine kant was en mijn gyn het helemaal niet meer vertrouwde vertelde ze me doodleuk dat ik de volgende ochtend ingeleid zou worden. Ik kan je verzekeren dat is ook eventjes schrikken.

6. Kelly19

Kelly19 Actief lid

Jan 26, 2006
    383
    0
    0
    Noorden des lands
    hai!

Nou ben net terug uit het ziekenhuis helaas me bloeddruk is iets aan de hoge kant onderdruk is 105.. Maar goed slik dan ook het minste aan medicatie momenteel 100 mg per dag.
    Dus nu overgegaan op 2 x 200 mg per dag.
    Ik moet er wel vanuit gaan dat ik ingeleid ga worden.
    Er word eerst een inwendig onderzoek gedaan naar de staat van je baarmoeder of deze rijp is of niet dit gebeurd ongeveer rond de 37 week dus kan iets eerder zijn of iets over de 37 week heen afhankelijk hoe de medicatie nu zijn werk gaat doen en of er geen eiwitten en klachten bij komen.
    Dan kan er gekeken worden naar wanneer er ingeleid gaat worden.
    Dus ben wel benieuwd hoe het nu verder gaat.. hoop dat de medicatie zijn werk weer goed gaat doen en dat ik misschien pas ga bevallen rond de 38 week
    Kan zelf een 'datum' plannen met de gyn.. wederom spannend!

Groetjes

Share This Page