Uhmm maar volgens mij is de coco een wipstoel en de fresco een kinderstoel of heb ik het fout want een wipstoel is meestal tot 9 kilo en als ze zelf kunnen gaan zitten niet veilig meer en een kinderstoel kun je natuurlijk langer gebruiken maar daar leg je z'n klein bsbytje niet in..
Dus eigenlijk zou ik en een wipstoel nemen en een kinderstoel.. Maar niet deze omdat ze hier niet zolang in kunnen.. Zie net dat ze er langer als 3 jaar in kunnen maar lijkt mij erg krap..
De lounger is zeker geen eetstoel. Ja, ze kunnen er wel in eten, maar een kinderstoel kun je bij de tafel aanschuiven. De lounger zul je OP tafel moeten zetten om de juiste hoogte te krijgen. Ik heb overigens alleen de lounger en die gebruiken we puur om zoonlief bij ons in de zithoek te zetten. En soms voor de tv ( slechte mam ben ik )
Gezellig voor je kindje lekker loungen voor de tv Ik denk persoonlijk dat ik voor de bloom fresco ga. Kan de eerste weken gebruiken als ligstoel en daarna eetstoel.
Moet het perse een Bloom zijn??? Anders zou ik een tripptrapp nemen als eetstoel maar da's puur mijn mening
De Bloom Fresco is een eetstoel, die je wel al vanaf geboorte kunt gebruiken omdat je hem horizontaal kan maken waardoor de baby er lekker in kan liggen. Ik heb hem nu staan, erg mooi en volgens mij wordt hij superpraktisch!