Beginnende miskraam?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Joycerg, 9 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycerg

Joycerg Lid

8 okt 2015
    5
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Na 5 jaar proberen en vorige maand eindelijk de stap gezet om een onderzoek te laten doen ( afspraak gy 2 nov) ben ik nu zwanger!!!!op de natuurlijke manier ;)
    Het enigste wat ik heb gebruikt is maca capsules maar ik weer niet of het daardoor komt dat ik spontaan zwanger ben geworden.

Ik ben ongeveer 4 a 5 weken zwanger en verlies al een ruime week donker bruin bloed nja het is meer afscheiding, wie heeft dit ook gehad??
    Ik ben zo bang dat dit een beginnende miskraam is!

Ik hoop dat dit bruinverlies normaal is!

2. Apie1

Apie1 Niet meer actief

Had ik ook en alles ging gewoon goed. Gefeliciteerd!! ;)

3. sieppie

sieppie Niet meer actief

Hier bij alledrie ook gehad...
    Van harte gefeliciteerd!!

4. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Hier ook gehad en ging niet goed. Bij bloed verlies kan het alle kanten op! Eerste weken zijn t moeilijkst!

5. 15augustus

15augustus Actief lid

7 dec 2014
    406
    17
    18
    Rotterdam
    Wat spannend, hoop dat het goed afloopt voor je na zoveel jaren

6. PeAn

PeAn Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat geweldig dat jullie na zo lang een positieve test in handen mogen hebben.

Of het een miskraam gaat worden kan helaad niemand zeggen. De tijd zal het leren. Ik hoop van harte dat hey bruinverlied snel weg is en niks negatiefs is en je kan gaan genieten van je zwangerschap (en kwaaltjes ;) )

Heel veel succes en sterkte!

7. Joycerg

Joycerg Lid

8 okt 2015
    5
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik vind het ook heel erg spannend en ik hoop dat alles goed gaat!
    En ik kan pas maandag terecht bij de arts :(

Bedankt voor de felicitatie's :)

8. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Gefeliciteerd. Dit is de spannendste tijd. Ik had ook eerste weken bruin verlies en zelfs helder rood bloed, alles is goed gegaan. Maar ja er is geen garantie.
    Hoop dat je snel zekerheid krijgt en kan gaan genieten, dat heb je zeker verdient na al die jaren.

9. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Gefeliciteerd! Ik heb (gelukkig) geen ervaring met bloedverlies, maar ik heb begrepen dat je je in principe geen zorgen hoeft te maken als het niet helder rood is (en volgens mij ook met erge kramp erbij?).

10. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Gefeliciteerd met de zwangerschap! wat een geweldig gevoel hé na zo'n lange tijd!

Ik herken je angst,

Ik heb helaas geen goede ervaring met bruinbloed hier, toen ik rond de 5 weken was zat er een veeg bruin bloed aan mijn wc papiertje echt heel weinig en had ook geen krampen niks en gewoon mijn symptomen, maar toch zei mijn gevoel dat ik het wou zien en een vroege echo aan gevraagd,op de vroege echo (ik zou toen 8 weken zijn) bleek er een lege vruchtzak te zitten werd doorverwezen naar de gynaecoloog kon er 2 weken later terecht en daar was opeens wel een embryo te zien,ik was het ziekenhuis nog niet uit (eergisteren)en toen brak de hel los,hier ook al 11 jaar lang een kinderwens uiteindelijk toch nog natuurlijk gelukkig zwanger geworden helaas meteen miskraam dan doet het extra veel zeer.

Je kan niks doen dan afwachten, en vraag een vroege echo aan, soms heeft bloed verlies geen reden en gebeurt het gewoon, het kan alle kanten op..

Ik hoop zo voor een goede afloop voor je!!

xoxo

11. Joycerg

Joycerg Lid

8 okt 2015
    5
    0
    1
    NULL
    NULL
    Op dit moment is het bruin verlies nihill dus ik hoop dat het helemaal verdwijn en dat ons wondertje gezond en wel ter wereld mag komen :)

12. silki

silki Actief lid

25 aug 2015
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ik ook gehad deze zwangerschap heeft ruim een week aangehouden. Nu inmiddels 7 weken en al een kloppend hartje gezien. Sterkte met wachten!!

Deel Deze Pagina