positiekleding in een kleine maat

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jufD, 23 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jufD

    jufD Bekend lid

    10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Ik ben al een aantal weken hopeloos op zoek naar positiekleding, en dan vooral broeken en rokken, in een kleine maat. Ik heb maat 32/34 en kan mijn eigen kleding nu niet meer aan, maar alle positiekleding is veel te groot voor me. Bij de H&M heb ik nu 1 spijkerbroek gevonden maat 34 die ik pas, maar dat is natuurlijk niet genoeg.

    Wie weet er een winkel of een merk waar ze echt kleine maten positiekleding verkopen?

    Groetjes jufd
     
  2. blackeyedgirl

    blackeyedgirl VIP lid

    12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    future maman in r'dam
     
  3. Amigo1985

    Amigo1985 Fanatiek lid

    9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Grappig, hier hetzelfde probleem.. Loop momenteel ook met 1 spijkerbroek rond.. Ik was hem in de avond en dan hopen dat ie de volgende dag droog is.. Nu met dit lekkere weer ben ik geslaagd voor een driekwartbroek, lekker losjes en luchtig.. Ik ben bij de H&M als best geslaagd.. Deze week ga ik eens bij de C&A en Miss Etam kijken, ik ben nu aardig gegroeid dus hopelijk pas maatje 36/38 me nu wel..

    Succes met het kopen van kleren..
     
  4. MamaJ

    MamaJ Actief lid

    22 mrt 2008
    115
    0
    0
    Bij Wehkamp verkopen ze van diverse merken positiekleding in 32/34. ;)
     
  5. Sanjor

    Sanjor Fanatiek lid

    23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ik heb hetzelfde probleem!
    Maar heb 2 broeken kunnen vinden bij Het Bolle Buikje in Almere!!
    Erg veel kleding en leuk ook!
    Mensen zijn verbaasd als ze horen dat het zwangerschapskleding is;)
     
  6. 123miesje

    123miesje Bekend lid

    5 dec 2008
    872
    0
    0
    Ik draag normaal ook maat 32 en het is dus echt zoeken naar positiekleding. Mammaliousis 1 shirtje van gekocht bij Prenatal, 1 shirt van Esprit, een vest bij Miss Etam, terwijl ik normaal daar niets pas omdat het te groot is. Voor broeken was het heel moeilijk en heb ik echt moeten zoeken en het meeste was toch aan de grote kant en heeft mijn moeder nog moeten vermaken. Daarbij kwam ook nog dat ik alles naar voren droeg en achter ruimte over hield.
    Sterkte met zoeken.
     
  7. helia

    helia Actief lid

    4 dec 2009
    445
    1
    0
    Amstelveen
    hallo dames www.noppies.nl heeft ook mode in xs dus misschien iets voor jullie?
     
  8. september08

    september08 Fanatiek lid

    20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Noppies heeft zelfs xxs, paste ik ook...
    Maar geef je als advies, koop gewone kleding, in de zomer rekt alles mee, kun je het later ook nog aan. Zoals jurkjes en tuniekjes en koop er een positielegging bij, kun je straks wel aan als je buik groeit hoor!
     
  9. jufD

    jufD Bekend lid

    10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Hoi meiden,

    Bedankt voor alle reacties. Dat noppies xxs verkocht wist ik helemaal niet, ik zit nu op hun site te kijken en ze hebben echt hele leuke dingen.
    Zodra ik waat broeken en rokken heb gekocht die ik pas zal ik het laten weten, dat is misschien handig voor anderen die ook op zoek zijn naar kleine maatjes.
     
  10. Samba

    Samba Bekend lid

    5 dec 2009
    659
    0
    0
    Naar Miss Etam hoef je niet te gaan maat 36 is daar volgens mij hetzelfde al 42. Ik verdronk er in.....
     
  11. amy1981

    amy1981 Fanatiek lid

    16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Op Marktplaats vind je ook de leukste dingen in een kleine maat voor heel weinig geld. En het ziet er vaak nog heel netjes uit.
    Je moet in deze tijd al zo veel aanschaffen dat de kosten enorm kunnen oplopen. Misschien een idee?:)
     
  12. cyntje78

    cyntje78 VIP lid

    11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Leuk topic!

    Gisteren waren we even bij de Prenatal en ik werd er bijna verdrietig van.... alle broeken vanaf maat 36! Ja, zegt de verkoopster... Dan koop je tuniekjes en leggings. Nou leuk antwoord hoor... ik zie me niet de hele herfst en winter met tuniekjes en leggings lopen.
     
  13. silkie

    silkie Actief lid

    31 mrt 2009
    470
    0
    0
    Kijk uit met Noppies hoor. Ik draag normaal maat 36-38 (niet echt klein dus).
    Maar de Noppies XXS is voor mij nog ruim!
     
  14. cyntje78

    cyntje78 VIP lid

    11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik heb net op de Noppies site gekeken, maar ik ga dus géén broeken van 70,-/80,- euri's kopen :$
     
  15. silkie

    silkie Actief lid

    31 mrt 2009
    470
    0
    0
    Je kunt ook eerst in de winkel gaan passen en dan kijken of je degoede maat via marktplaats kunt vinden.

    Ik heb een erg lastig modelletje, denk ik, maar de noppies valt als enige nog vrij goed. Het is idd wel duur, maar vind de kwaliteit erg goed en heerlijk zachte stofjes.

    Heb nu 3 broeken en daar moet ik het dan maar mee doen. Dan maar wat minder kleding...
     
  16. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    11.890
    13.060
    113
    Vrouw
    Bij prenatal heb ik van mamalicious 2 broeken in maat 26, deze waren wel te lang maar de pijpen heb ik ingenomen.
    Bij HM heb ik een zomerbroek gekocht die zowaar maat 38 is! :$ 34 en 36 waren namelijk te klein. De rest van de broeken daar was allemaal te groot dus dit model viel erg klein.
    Shirtjes heb ik een hoop van miss etam, deze zijn allemaal erg rekbaar en zitten nu op het eind ook nog goed. Maar voor broeken/rokjes hoef je hier echt niet te zijn, deze vallen allemaal super groot.
     

Deel Deze Pagina