Nu ik nagenoeg na mn zwangerschap mn eigen kleren weer aan kan, begint de koopdrang op te spelen! Na weken in zwangerschapskleding te hebben rondgelopen ben ik toe aan een nieuwe garderobe. Ik vind de boyfriend/ chinospijkerbroeken zo stoer eruit zien! Ook verdoezelen ze na mijn idee mn net nog iets te brede heupen Nu zie ik alleen mezelf nog niet uitgebreid shoppen met een 2 weken oude baby dus wil gaan internetshoppen. Iemand ideeen voor niet te dure broeken? En koop je van dit model jeans eerder wat groter ( ivm mn nog iets te brede heupen en vetrolletje bij mn buik) of omdat ze ruim vallen je gewone maat? En met welke schoenen combineer je deze broek? En... wat vinden jullie ervan? Leuk? Of meer voor scholieren??
Ik vind ze leuk en draag ze graag! Nu vooral met sneakers maar voorheen ook wel een hoge hak, ligt een beetje aan de soort pijp. Bij wehkamp verkopen ze wel leuke..
ik vind wel dat je voor zo'n broek echt superslank moet zijn net als bij een jumpsuite (of hoe je dat ook schrijft) anders vind ik het vaak dikker maken dat de werkelijkheid. Maar dat is uiteraard mijn mening. Moet wel zeggen dat als ik zoiets zou aandoen zou mijn man me echt uitlachen die heeft echt een hekel aan die dingen. Maar ik zou ze zelf ook niet dragen want ik ben verre van superslank haha.
Ik vind ze echt niet eruit zien, ik houd juist van wat vrouwelijker, je heupen laten zien vind ik vaak mooier dan verdoezelen..
ik snap niet waarom iemand zo'n broek aandoet. Waarom erbij gaan lopen als een vent,.. je vrouwelijke figuur verstoppen?... ik snap dat niet hoor..
Nou, dan loop jij ook elke dag op een hakje zeker? Want waarom platte schoenen dragen als pumps vrouwelijk zijn? Ik denk idd dat zo'n broek het meeste geschikt is voor een smaller postuur omdat het anders een beetje als een zak valt. (voor hetzelfde geldt staat het je leuk hoor). Geen ervaring met waar je dat kunt kopen.
Mijn man gaat t het wrs ook echt niet mooi vinden! Ik denk juist dat het wel vrouwelijk kan staan met pumps en een strak shirtje erop. Ik zou het denk ik niet met sneakers doen, ook omdat ik niet groot ben en dan net een scholier ben Ik ben wel redelijk smal gebouwd, dat dan weer wel. Maar vraag me idd wel af of het er niet als een hobbezak uit gaat zien...
mijn man zou het denk ik ook niets vinden , ik ben al vrij stoer gekleed voor wat hij eigenlijk mooi vind haha, liefst ziet ie bloemetjesjurken en van die nette jasjes e.d. blousjes, das niet helemaal mijn ding dus combineer het vaak...
Ik heb deze ook, ik vind ze ruim vallen maar ik ben vrij smal. Mijn vriend vond ze ook niet zo leuk, maar met strak shirtje en bv een colbert staat het erg leuk vind ik. Leuk dun riempje erbij en idd sneakers, pumps of slippertjes.
Ik heb er zelf 2 van Rivers Island. Denk dat ze zo rond de 60-70 euro waren per stuk. Ik koop ze iets wat groter want als ze niet lekker op je heupen hangen staat het lelijk, ze horen echt lekker los te zitten. Verder hangt het ervanaf wat voor type je bent.. Ik koop ze niet om iets te verdoezelen, toen ik ze kocht voor ik zwanger was woog ik maar 51kg. Persoonlijk vind ik het juist wat 'dikkere' mensen niet mooi staan omdat alles dan zoeen breed geheel word. Wat betrefd die school look die het heeft tjah, het staat ook alleen bij jonge mensen. Ik draag er altijd een goede set sneakers onder trouwens.
Ik vind ze niet mooi en mijn man ook niet. Ik heb 1 broek die een beetje lijkt op een chino en als ik die aan heb dan zit man lief al te zeuren, heb je weer je lelijkste kleren aan. Maar als je ze wel mooi vind zou ik er idd een hak of een sneaker onder doen.
Ik vind het super leuke broeken..!! Je zou kunnen kunnen kijken bij de Only, Vero moda, H&M.. (al hebben die behalve de H&M geen internet site denk ik?!) Denk zelf dat je een maatje groter moet bestellen bij dit soort broeken.. Shop ze
Trouwens, ik wil nog even iets toevoegen. Het is geen broek om dagelijks te dragen. Een boyfriend jean heeft zoeen typische look, nou die staat me 20 dagen in de maand helemaal niet aan. Dus ik zou het zeker niet kopen als een dagelijks te gebruiken broek, als je begrijpt wat ik bedoel.
Echt vreselijk! Echt letterlijk of je zelf geen jeans hebt en gauw een paar van je vriend uit de kast hebt getrokken... vind t veels te mannelijk!
Leuke broeken en ze zitten heerlijk! Heel goed te combineren met mooie pumps of stoere sneakers. I love it!
Ik heb 1 chino(wist niet dat ze zo heetten haha) en 1 boyfriend, allebei spijker want daar houd ik van. Ik combineer ze meestal met all stars en een vrouwelijke top, inclusief mooie oorbellen en een grote armband, en dan een zwart colbertje met pofmouwen ofzo. Overigens vind ik de broeken eigenlijk wel het mooiste bij slanke/normale vrouwen(tot maat 40..), daarna heb je andere broeken die wat leuks voor je figuur doen. Maargoed, nu ben ik zwanger en dik dus het is te hopen dat ik er ooit nog in pas.