ik heb hier: een pakket maatje 50/56 met daarin: 1 noppies setje vest en broekje 1 feetje setje vest en trui 1 mexx polo met langemouwen 1 c&a truitje 1 esprit longsleeve 1 mexx broekje 1 nijntje broekje 1 mexx polo korte mouwen 1 h&m broek 1 name it broekje 1 nieuw t-shirt prenatal 1 longsleeve name it 1 hema truitje 1 h&m polo korte mouwen 1 noppies truitje 1 abaibj polo lange mouwen 2 imps en elfs truitjes lange mouwen met opdruk die nog mooi is! 2x mexx truitjes lange mouwen dit zijn 22 stuks pakket maatje 62: 2x mcgregor wit en donkerblauw t-shirts 1x bfc longsleeve en vestje/jasje 1x imps en elfs polo lange mouwen nog nooit aangehad 1x esprit longsleeve 1x noppies spijkerbroek en truitje 1 setje c&a broek en truitjes 1x broekje name it 1x truitje hema 1x setje prenatal broekje en tshirt 1x t-hirt just small 1x mexxbroek 2x mexx polo korte mouwen 2x mexx longsleeve dit zijn 18 stuks! hoeft voor niet al te duur weg!!! Hou wel rekening met verzendkosten mag ook worden opgehaald en alles gaat per pakket weg!! groetjes! hierna volgen er foto;s
het is er nog.... Ik wil er per pakket 31,70 euro voor hebben incl verzendkosten!!! Dat is voor pakket 50 iets meer als een euro perstuk en voor 62 1,30....als ik het los verkoop zou ik meer kunnen krijgen maar dat vind ik zo'n gedoe!!!