Omdat mijn zwangerschap voorbij is, bied ik hierbij diverse stuks positiekleding te koop aan. De vraagprijs staat erbij, maar je mag ook bieden. Wanneer je meerdere items overneemt, ben ik zeker bereid om er een mooie totaalprijs van te maken.
Twee positie spijkerbroeken met elastische buikband en verstelbaar elastiek in de taille. De ene is iets lichter van kleur dan de andere. Miss Etam Positie, maat 44. Vraagprijs 10 euro per stuk.
Heerlijk zwangerschapsvest van Collection Linique, maat 48. Ideaal te combineren met een longsleeve of blouse eronder. Veel gedragen tijdens mijn zwangerschap omdat hij zo heerlijk zat. Daarom is het vest iets gepild. Maar hij kan nog prima mee voor een 2e ronde. Vraagprijs 15 euro.
Mooie positieblouse met lange mouwen, ecru met witte strepen. De foto's zijn wat donker, maar op de 2e foto (detail) kun je goed zien om wat voor stof het gaat. H&M Mama, maat XL. Vraagprijs 7,50 euro.
Vijf basisshirts (t-shirts met lange mouwen) in verschillende kleuren: groen, beige, zand/bruin, turquoise en blauw. (De blauwe ontbreekt op de eerste foto, wel te zien op de tweede foto). Miss Etam positie, XXL. Vraagprijs 6 euro per stuk. Ik heb ook nog 3 positie basisshirts in zwart en wit van de H&M. Bij interesse: vraag even om een foto (nog niet gemaakt.)
Grijs vest met knoopjes aan de voorzijde. Er zit een losse band / ceintuur bij. H&M Mama XL. Ziet er niet meer uit als nieuw (veel gedragen, iets gepild). Meer iets om thuis te dragen, maar niet mooi genoeg meer om mee de deur uit te gaan. Mag daarom weg voor een klein prijsje: 5 euro.
Blouse wit met zwarte stippen (polkadot), korte mouwen. Esprit Maternity maat XXL. Vraagprijs 10 euro.
Lichtblauw t-shirt met royale ruimte voor de groeiende buik. Miss Etam Positie XXL. Vraagprijs 5 euro.
Set van 3 positieshirts van H&M: - Fuchsia shirt met korte mouwen H&M Mama, maat L - Rood shirt met lange mouwen H&M Mama, maat XL - Lichtblauw shirt met lange mouwen H&M Mama, maat XL Vraagprijs 5 euro per stuk, of alle drie voor 10 euro.
Ook nog te koop: VEILIG ZWANGER en VEILIG BEVALLEN van Beatrijs Smulders en Mariel Croon. Vraagprijs 6 euro per stuk of 10 euro voor de 2 boeken samen.
En ook nog een houten toeter om het hartje van de baby (in de buik) te horen. Inclusief gebruiksaanwijzing. Te gebruiken vanaf de 26e week van de zwangerschap. Vraagprijs 5 euro.
Set van 5 buikbanden. Miss Etam, maat L/XL. Kleuren: paars, groen/ turqoise, wit, roze en divers. Vraagprijs 2,50 per stuk of 10 euro voor de hele set.
Basis (positie) shirts met lange mouwen: 2 witte en 1 zwarte. Lekker lang en rekbaar. H&M Mama, maat XL. Vraagprijs: 6 euro per stuk of 15 euro voor de set van 3 stuks.