Te koop in nog zeer goede staat verkerende positiekleding verzendkosten is voor de koper, komt uit een rookvrij huis! Longsleeves beiden van Miss Etam in maat L paars 5 euro zwart 2,50 euro
mamalicious longsleeve wit in maat L 5 euro en gave ballon spijkerrok van prenatal maat 42 10,00euro OOk niet vaak gedragen, had liever broeken!
mooie vest van mamalicious in maat xl is geweven met MOHAIR !! 7,50 euro en een zwarte spijkerbroek maat W31 L34, is niet vaak gedragen, was nl al snel te strak om benen, is dus een wat strakkere broek 7,50 euro
UP UP kom op mensen ik wil kleding nu wel graag kwijt, staat vreselijk in de weg dus maak een mooi maar wel een reeel bod het is allemaal voor de herfst-winter. Ben zelf in mei dit jaar bevallen en voor de mensen die gereageerd hebben excuses, ben hier al poos niet geweest maar ik ben er weer en geabboneerd (dat was ik nl nog nietdacht van wel)
Te koop Dunston Babylanguages Verdere info zie link marktplaats Marktplaats.nl > dunston babytaal - Kinderen en Baby's - Overige Kinderen en Baby's 1 keer gebruikt en daarna de kast in gegaan bij 15euro meteen verkocht