Mooie weinig gedragen positiekleding, Vanwege zwangerschapscholestase waardoor ik bijna geen kleding op mijn lijf kon verdragen deze kleding maar weinig gedragen vanwege de zomer veelal dunne jurkjes gedragen 1 spijkerbroek noppies maat 28 valt als 29 *vraagprijs 7 euro 1 spijkerbroek mama licious maat 29 1 keer aangehad * vraagprijs 8 euro 1 spijkerrok Miss etam maat 36 valt als een 38/40 * vraagprijs 5 euro 1 spijkerrok love2wait 1 keer gedragen * vraagprijs 7,50 1 antraciet rokje *3 euro 1 shirt lange mouw maat L noppies zonder kaartjes maar nog helemaal nieuw *5 euro 1 shirt korte mouw prenatal maat S valt als M *3 euro 2 keer shirt korte mouw h&m roze en blauw *vraagprijs 3 euro samen
Hele pakket mag weg voor 35 excl. Verzenden 40 incl verzenden Is gemiddeld nog geen 4 euro per stuk voor zo goed als nieuwe kleding ( vanwege de zomer en cholestase maar weinig gedragen ik kom maar weinig hebben aan mijn lijf dus veelal dunne jurkjes )
Sorry voor de enorm late reactie !! Ik moet eerlijk zeggen ik heb geen idee, ik heb altijd broeken maatje 28/29 ik weet niet hoe een broek maat 38 valt