Ik heb 2 spijkerbroeken en 1 spijkerrok. De eerste broek is van Invorm maat m. Het is een underbellybroek. De tweede broek is van H&M mama, en er zit een band aan de bovenkant, geen buikstukken dus bij beide broeken. Bij de H&M broek zitten er geruwde details op de kontzakken. Dit hoort zo, is zo gekocht. Vlekkerigheid komt door de camera. Dan heb ik nog een H&M rokje maat 38, is ook een underbellymodel, valt dus onder de buik. Per stuk vraag ik 5 euro, voor de 3 samen 12,50. Dan heb ik de kleding van mijn jongste dochter eens uitgezocht, veelal voorjaar en zomer. De maat is 104/110. Dit pakket bevat het volgende: *Hema T-shirt rood wit gestreept *Roze rok *Rode rok *Zwarte rok *Hema katoenen lila broek *Hema streepjes T-shirt, felle kleuren *Rode driekwart broek *Exit, roze/witte bloemetjes rok met kanten roezels *Spijkerovergooier *palomino d.blauwe strandjurk *Nieuwe oranje rok, kaartje hangt er nog aan *Esprit longsleeve paars met witte mouwen *Mexx t-shirt groen met printje *Roze hemdje *Wit hemdje *Legergroen kleurig hemdje *Rood/ wit hemdje *Esprit longsleeve oranje roze bloemen *H&M longsleeve, rood *Roze trui voor koude dagen *Roze sweatvest *T- shirt blauw met punt cappuchion *Legergroene rok *Legergroene korte broek *Lichtblauwe longsleeve *Disney shirt Winny de Pooh *Dikker tuniek van H&M voor over een T-shirt bijv. *Trui voor koudere dagen, lichtblauw *Trui voor koudere dagen paars *Jogging pak Palomino, is een grotere maat *Apart roze hemdje Hema *Witte Hema rok Ik vraag 25 euro INCLUSIEF verzenden voor dit meiden pakket Foto's staan in album, reageren via PB aub, ik kijk niet zo vaak bij mijn advertentie.
Ik heb wel interesse in de positiekleding stukken. Maar ik heb nu (nog) 36 dat bijna niet meer lekker gaat.... Valt het als een 38? Anders is het voor mij weer echt te groot! Kun je ze ook stellen van binnen verkleinen zeg maar? Als dat allemaal zo is wil ik ze graag alle 3 van je overnemen Gr's Esther
Alleen de H&M broek kun je van binnen niet verstellen de rok en andere broek wel. Ze vallen echt als 38. Ik zal je een PB sturen