Wie heeft nog veel en goed spul liggen? Ik zou het liefst 1 groot pakket willen kopen. Het liefst niet teveel winterkleding ( ik word pas dikker eind februari )
hey hey ik ben dit jaar in septmenber bevallen en heb heel veel en leuke positie kleding liggen heb zelf maatje 36/38 en ben 23 jaar alles van noppies , mamalicios , zero en enkele stuks hen m veel lange broeken knie broeken rokken topjes en buikbanden heel moderne dingen ben wel van belgie als je geinteresseerd ben hoor ik het wel
Ik heb ook nog wel wat, zie Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! (begint met zwangerschapskleding)
Hoi Bossi, Ik heb nog een broek van Mamalicious maat 30/34 liggen, ik heb hem van het weekend gekocht bij prenatal maar hij zit niet echt strak bij m'n billen en dat vindt ik niet mooi, hij is dus 1 keer gewassen en 1 keer gedragen, zo goed als nieuw! En ik heb een spijkerrok maat 40 van miss etam, ook maar 1 keertje gedragen, ik vindt hem net iets te lang voor mij, ik ben niet zo groot. Misschien is het iets voor je? Ik hoor het wel! Groetjes Simone