Te koop aangeboden: een kledingpakket voor een meisje in maat 50 t/m 68, en enkele losse kledingstukken (waaronder 2 jasjes) in maat 74 Bij voorkeur verkoop ik alle kleding in maat 50 t/m 68 als 1 pakket, maar het is ook mogelijk om te bieden voor een deel van het pakket (bijv. per maat of losse kledingstukken). De foto's geven een indruk van het pakket. De prijzen zijn voor de losse kledingstukken, maar voor het hele totaalpakket kunnen we uiteraard wel een mooie (lagere) totaalprijs maken. Voor detailfoto's of ander vragen kun je me mailen / pb'en of je kunt hier een berichtje achterlaten. Maat 50 t/m 68 (zie foto hierboven): Funny Bunny pakje, maat 50/56 1,00 4 rompertjes (roze details) mt 50/56 1,00 per stuk 2-delig setje met roesjes mt 50-56 4,00 Longsleeve H&M mt 62 2,00 2-delig setje van Feetje mt. 62 6,00 Paars broekje van de Hema mt 62 1,00 Rompertje stippen Hema mt 62-68 1,50 2 Disney rompertjes Knorretje mt 62-68 1,50 per stuk 5 longsleeves mt 68 3,00 per stuk Fuchsia t-shirt Bakkaboe, mt 68 2,00 t-shirt Kleine Fee, mt 68 2,00 Broekje met roesjes, Old Bunch 3,00 2-delig pakje voor meisje mt 68 (nieuw) 4,00 18 paar sokken 4,50 Maat 74: de foto's van de jasjes staan hieronder, foto's van de rest volgen later deze week. Gestreept Hema shirt, maat 74 3,00 Paarse jas 'fluweel look', maat 74 7,00 Imps & Elfs rode trui GIRL 4,00 Knalroze tuniek / jurkje H&M mt 74 3,00 Stoer spijkerjurkje van H&M mt 74 3,50 Meisjes pyjama, Prinses op de erwt 3,00 Voorjaars jas, SB&SC Baby, mt 74 7,00 Badjasje, mt 74 4,00 Div. rompertjes, oa Winnie the Pooh, mt 74-80 1,00 per stuk
Leuk jasje voor het voorjaar (maat 74): - Voering met blauwe en gele bloemetjes. - Capuchon. - Merk: SB & SC Baby.
Paarse jas 'fluweel look' maat 74: Prachtige paarse jas voor de wat frissere dagen. De knopen zijn iets afgesleten (zie foto hier onder), maar die zijn gemakkelijk te vervangen door andere. Verder is de jas in prima staat, zelfs het label (voor naam en telefoonnummer) is nog niet ingevuld.
Streepjes shirt met lange mouwen: roze, blauw, wit, groen en paars. Staat bijv. erg leuk onder de spijkerjurk die ik hierboven aanbied. Hema, maat 74.
Ik vraag er 7 euro voor (zie mijn allereerste berichtje in dit topic). Ik vrees alleen dat het jasje te dik is om als brievenbuspost verzonden te worden, dus dan komt er nog 6,75 euro verzendkosten bij (vaste kosten voor een pakket tot 10 kilo). Als je alleen het jasje wilt, zijn de verzendkosten dus relatief duur. Ophalen in Apeldoorn is ook een optie, maar dan moet je maar net toevallig in de buurt wonen. Graag hoor ik van je of je nog interesse hebt.
Ik heb niets meer gehoord van netmoeder, dus ik neem aan dat zij geen interesse meer heeft. Het jasje is dus weer beschikbaar.
Hoi Serafijntje, Wat is je vraagprijs voor het kledingpakket 50-74 incl. verzenden? GRaag hoor ik even van je, je mag ook een PB sturen hoor! Groetjes Miranda
Voor het totale kledingpakket t/m maat 68 vraag ik slechts 25 euro. Het gaat om een 24-delig kledingpakket (pakjes, truitjes, shirtjes, rompers, etc.) en 18 paar sokken. Dat is dus minder dan 1 euro per item. De verzendkosten zijn 6,75 euro maar ik wil het totaalbedrag wel afronden naar 30 euro. Van de kleding in maat 74 zijn inmiddels het witte lente jasje en het badjasje verkocht. Ik zet het even opnieuw op een rijtje en stuur je zo meteen wel een pb.