Tja, ik kon wel wat lenen maar was ofwel echt niet mijn kleur, ofwel veel te groot. Toch maar voor een x bedrag (teveel denk ik als ik dit zo lees) nieuwe dingen gekocht (1 broek, 4 jurkjes, 2 tshirt, 2 tops, 2 rokjes, 2 longsleeve en een vestje. en ook nog een feestjurk voor een bruiloft). Om heel eerlijk te zijn vind ik het toch wel belangrijk om er een beetje leuk uit te zien, het is ook een bijzondere periode in mijn leven. Dus hopelijk raak ik het ook weer kwijt...
Ik heb redelijk wat... 1 dik jurkje (omdat het in maart toch echt koud was!) 1 dun jurkje/tuniekje 1 legging 2 broeken 1 T-Shirt lange mouwen 2 T-Shirts korte mouwen Moet er wel bijzeggen, bij de premaman (grote babywinkel hier in belgie) was er zo een actie, 4 stuks nemen 1 betalen (dus ik had toen 2 broeken & een kleedje en shirt daarvoor genomen) & dan heb ik ook nog 1 setje echt zwangerschapsondergoed, voor als ik op controle moet Thuis loop ik rond met boxers van mijn vriend =D
Ik heb 3 positiebroeken een zwarte pantalon (voor wanneer het echt netjes moet) een spijkerbroek en een witte broek (voor de zomer) allen via marktplaats overigens.. scheelt een boel. Shirtjes gewoon hoog getaileerd en soepel vallende normale kleding
Ik had 2 spijkerbroeken en een spijkerokje. Verder 3 positieshirtjes ongeveer.... Ik had al veel langere basics shirts van de sting/vero moda, die ik gewoon nog aankon, in net begin met een gewoon shirt erover heen, later alleen die basics met een leuke ketting o.i.d.... Die shirt heb ik trouwens daarna nog gewoon aangehad, geen "buik" in te bekennen.....
Lastig he dat inschatting van wat je nodig hebt! Ik heb bij de H&M kleding gekocht (positie) als ik echt misgreep, 1 roze broek en 2 tops. En verder heb ik alles kunnen lenen van mijn schoonzus, een luxe dus! Tops kan je ook kopen in stretch stof bij een reguliere zaak. Bij de miss etam had ik nog een leuke gekocht op de gewone afdeling. Voor 'positie' betaal je volgens mij al het dubbele denk ik weleens :S Wat basistops zijn wel fijn in positie, kan je ook bij de hema kopen voor niet duur (tip: registreer je op de website, dan krijg je vaak korting op online aankopen). Heb je zelf nog een bolero? Die kan je gewoon de hele zomer doordragen. Jurkjes met stretch die lekker meelubberen om je buik hoeft dus ook geen positie te zijn en kan je daarna ook weer dragen. Voor de zomer zijn 2 leggings denk ook wel fijn als je vaak jurkjes draagt. Je kan positie kopen maar als je even gaat passen in de winkel en je kiest een fijne rekbare legging uit (en niet zo'n strakke) dan kan je die gewoon aan. Ik heb voor dit voorjaar 1 zwarte legging die ik onder mijn buik omdubbel tsja die draag ik gewoon vaker.. om nou iets nieuws te kopen wat ik niet zolang aankan vind ik zonde dan maar een extra wasje, maar zo denk ik.. Mijn tip: koop wat als je echt merkt dat je misgrijpt. Probeer eerst je zomerspul gewoon nog, daar zitten vast ook tops bij die je nog een tijdje aankan, zeker als je nog even hebt.
Ik heb 1 pantalon en 2 overhemden voor m'n werk, wil nog 1 spijkerbroek hebben en verder kijken hoe lang ik m'n eigen kleding nog aankan. Voor m'n werk wel belangrijk dat ik er netjes uitzie dus daar heb ik wat meer uitgegeven.
aan echte positiekleren heb ik liggen: 4rokken 2lange mouwen shirts 4 korte mouwen shirts 2 buikbanden 1 "pyama"broek voor de rest alles aangevuld met rekbare dingen die ik nog had