Maat 40-42 - Jeans C&A (z.g.a.n.) Maat 42-44 - Nieuwe Mamalicious jeans (te groot gekocht) Maat 44 - Nieuw Noppies groen shirt met lange mouw, met borduursel/kraaltjes (te groot gekocht) Maat L - 2 Nieuwe Hema voedingstops met lange mouw, zwart & grijs - Mamalicious Olijfgroen shirt met lange mouw en print (z.g.a.n.) - Noppies longsleeve petrol blauw (maat XL maar valt als L) PB/mail voor meer info. foto's kan ik mailen.
Stuur me dan even een pb met je gegevens, dan mail ik het door. Omdat ik op ZP mezelf niet bekend wil maken ivm evt. meelezers/bekenden, zet ik geen linkjes etc. naar MP of mijn contactgegevens openbaar op het forum. Hopelijk hiervoor begrip.
Maat L 40/42 Jeans C&A maat 40-42 (valt als 40) Lonsleeve Mamalicious olijfgroen met print (L) Longsleeve Noppies petrol blauw (XL - valt als L) Bekijk bijlage 188955
Nieuw maat XL 42/44 (te groot gekocht) Mamalicious positiejeans maat (42/44) Noppies positieshirt maat XL met borduursel en kraaltjes (44) Bekijk bijlage 188958 Het shirt lijkt flets op de bovenste foto, detailfoto geeft werkelijke kleur.
Jeansmaat W32/L34 maar voor mijn gevoel zat ie iets ruimer. Normaal heb ik jeansmaat 29/30 dus kan ook zijn dat het wel valt als de normale jeansmaat. Hoe dan ook, ik heb m te groot gekocht
Oke bedankt, dan houdt het voor mij even op. Normaal heb ik 42-44 maar mamalicious vind ik ook groot vallen, heb daar 30 of 31 van. Misschien heb je em over een paar maanden nog wel als ik op +20 kg zit dan pb ik je wel hahaha
Ik kocht hem op +25kg en eindigde op 30+kg en toen zat hij ook nog te ruim (95kg bij 1.75) Wie weet Tuttie je krijgt een PB terug.