hoelang van te voren alles wassen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door lovelie, 6 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelie

lovelie Actief lid

12 okt 2015
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames...

Ik ben benieuwd hoelang van te voren jullie alle kleertjes etc gewassen hebben?

2. Sarax

Sarax Bekend lid

19 jan 2014
    928
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik ben nu deze week alles aan het wassen, maar word ws eerder gestript dus wil het gewoon klaar hebben en me dan op andere dingen kunnen richten die nog gedaan moeten worden.

3. AnLo

AnLo Actief lid

16 nov 2014
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deze week. Wat klaar is, is maar klaar toch?
    Alles trouwens gewassen in Neutral en daarna gestreken.

4. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Hier volgens mij rond de 34/35 weken de kleertjes gewassen en gestreken en vervolgens met een zwitsal geurzakje in de kast gelegd.

5. Louloute

Louloute Niet meer actief

ik ben wel heel vroeg begonnen, rond 30 weken denk ik :D kon niet wachten hihi..idd alles gestreken. Was de eerste en gelijk de laatste keer dat ik dat deed haha! :D
    heb daarna alles in de kast gedaan. Het wordt echt niet vies/stoffig!

6. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Ik ben vorige week of die week ervoor begonnen met wassen, weet het niet meer exact...en ik heb gister de laatste kleding en boxkleed en speeltjes enzo gewassen :) dus hier is alles schoon en gewassen en bijna alles gestreken

7. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Vorige week boxspeelgoed uitgezocht van dochter wat hergebruikt kan worden en alvast gewassen.
    Ga nu langzaam aan met kleertjes en beddengoed beginnen.
    Begin weer veel last van mijn rechterbeen te krijgen dus zolang ik nog iets kan doe ik het nu voor ik hemaal uitgeschakeld ben

8. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Bij mijn eerste bij 37 weken. En daarna in zakken in de kast gelegd. Bij de tweede met 39 weken, omdat de oudste pas met 41+1 week geboren werd. De kleinste kwam bij 39+3, dus ik was mooi optijd :)

9. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Ik neem nu elke keer wat mee als ik een wasje draai..

wiegjes beddengoed is gewassen nu, wikkeldoeken zijn gewassen, hoezen voor wipstoelen en maxi cosi's.. nu beginnen aan de kleertjes :)

10. Shaana

Shaana Bekend lid

7 apr 2014
    886
    23
    18
    Ik was al met week 26 begonnen :D om lekker al de kriebels te krijgen dat de kleine er echt aan zit te komen! Hihi
    Scheelde achteraf ook echt. Want vanaf week 35 was ik op!

Deel Deze Pagina