Positiekleding te geef - hoef alleen vergoeding verzendkosten

Discussion in 'Te koop aangeboden' started by Fransa, Apr 13, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fransa

Fransa Niet meer actief

#1 Fransa, Apr 13, 2011
    Last edited by a moderator: Apr 13, 2011
    Ik heb vanochtend m'n kast eens opgeruimd en kwam een aantal dingen tegen die ik wel kwijt kan/wil.

Ze zijn allemaal slechts 1 zwangerschap gebruikt. Ze zien er niet meer nieuw uit, maar er zijn geen gekke dingen mee gebeurd. Maar omdat ze wel gebruikt zijn geef ik ze gratis weg.
    Ik hoef alleen maar de verzendkosten (vanuit NL) van je te hebben.

2. Fransa

Fransa Niet meer actief

Ze zijn te zien op de volgende link:
    https://picasaweb.google.com/101239934318352885159/PositiekledingGratis#

Item 1:
    Grijs zomerjurkje van Prénatal eigen merk.
    Maat XL

Item 2:
    Voedingsshirt van H&M. Bijna nooit gedragen. Maar in de opruiming gekocht voor een paar euro.
    Maat L

Item 3:
    Grijs shirt met 3/4 mouw van Mamalicious. De bloemenprint is paars/grijs. Het shirt heeft aan beide zijden een klein zakje. Van één van die zakjes is de naad helemaal los. Er zit ook een apart lint/koord bij die je boven je buik kunt knopen.
    Maat XL

Item 4:
    Bordeauxrood geweven trui met 3/4 mouw van C&A. Ook hierbij een apart lint/koord die je boven je buik kunt knopen
    Maat 44

Item 5:
    Zwart shirt van H&M met lange mouw. De stof is redelijk glad en iets stretch. De linten die je ervoor ziet hangen trek je naar je rug waar je ze knoopt. Krijg je een mooi kraageffect van.
    Maat XL

Item 6:
    Tuniekshirt (stretch) van Miss Etam. Normale collectie maar heb 'em als positieshirt gedragen. Er moet nog wel een extra shirtje onder anders heb je ws wel erg veel inkijk....
    Maat L

Item 7:
    2 buikbanden van Miss Etam. Roze en zwart. Maat L/XL
    rood/zwart/groene buikband van Prénatal. Geen maat meer aanwezig, zal overeenkomen met L
    zwart/wit/groene buikband van Noppies. Maat S/M

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wat lief zeg!

4. Bajou

Bajou Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    4,599
    1
    0
    België
    Wat leuk van je! Ik hoop dat ze naar iemand gaan die ze goed kan gebruiken... lief!

5. Fransa

Fransa Niet meer actief

Ben inmiddels alles al kwijt!

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Super!
    Doe ik je topic op slot.

Share This Page