Dames die augurken eten tijdens de zwangerschap? Hihi ben gewoon ff nieuwsgierg. Volgens mij niet echt namelijk. Ik ben er wel 1 van. Ik eet me het ongans in augurken sinds 2 weken. Liefs Britt
Ik heb een paar weken augurkengekte gehad in het begin, maar nu is het over. Sowieso is de enorme onbedwingbare trek minder geworden. Misschien komt dat later nog als de kleine (weer) in een groeispurt gaat?
In het begin had ik echt reuze trek in augurken,maar nu moet ik er niet meer aan denken. Op dit moment ben ik fan van fruit,aardbei,kersen,druiven...heerlijk
Hihi, ik had rond mijn 30e week een enorme trek in augurken. Twee potjes met van die cocktailaugurkjes leeggegeten. Maar dan wel met een plakje worst eromheen (zoals je soms op visite krijgt). Maar de weken daarna kreeg ik snel steeds meer last van maagzuur en nu moet ik er niet aan denken om iets zuurs te eten!
ik lust ze zo ook wel daar hoef ik niet zwanger voor te zijn haha maar ik heb nu niet sterk de behoefte eraan ga er echt niet voor naar de winkel rennen dat doe ik nu wel voor pruimen en druiven
Geen augurken! Maar OLIJVEN! Potten gaan er hier doorheen evenals NECTARINES.. Verder heb ik geen onbedwingbare drang naar eten, maar eet wel meer..
hihi ja ik ben een van de dames die echt potten augurken weg kan eten hihi (was overigens voor de zwangerschap ook al geen straf voor me hoor hihi, maar nu eet ik ze toch wel meer lol)
pas in een week tijd een grote pot augurken op heerlijk en af en toe een stukje kaas erbij. en fruit vind ik ook heerlijk, druiven, kersen annanas.
Vooral trek in hartige dingen, dus ook een broodje kaas met augurk. Maar ik zit niet met een pot augurken op schoot ze zo weg te werken zeg maar.
nee voor mij geen augurken hoor, die heb ik nooit echt lekker gevonden. Geef mij maar een komkommer of een paprika. Ook vind ik zoetigheid erg lekker, waar ik voorheen ook niet zo heel dol op was.
Ja hoor ik lust ze graag! Maar eet er geen potten van weg, dat ook weer niet. Het lekkerst vind ik die partysticks, die zijn een beetje zoetzuur. Hmmm! En ook een gezond tussendoortje, lekker weinig calorieen. Ook mooi meegenomen. Verder is (was?) mijn grootste zwangerschapslust patat met mayo. Daar had ik een paar weken lang onbedwingbare behoefte aan. Nu heb ik mezelf er al een week ofzo niet op betrapt, dus misschien is dat ook weer over?
Hihi leuk om te lezen. Zelf ben ik wel bescheiden hoor. Eet elke dag tussen de middag en soms bij het avond eten 2 of 3 augurken. Eigenlijk moet ik zeggen partysticks. Heerlijk! Maar eet ook geen hele potten hoor, en rij er ook niet speciaal voor naar de winkel, zorg gewoon dat ik een pot extra heb staan Hihi Liefs Britt